علیرضا زاکانی شهردار تهران شهرداری تهران شهردار تهران گفت: ترافیک و آلودگی هوا و بی مسکنی، امید را در جامعه از بی

1401\06\30 17:57:39


بی مسکنی امید را در جامعه از بین برده است

شهردار تهران گفت: ترافیک و آلودگی هوا و بی مسکنی، امید را در جامعه از بین برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم آئین امضا تأمین ۳۰ هزار واحد مسکونی در تهران گفت: برهم انباشتگی مشکلات تهران آنقدر است که اگر برایش کاری نشود روز به روز مشکلات افزوده می‌شود، وقتی بحث از چشم‌انداز تهران کلان‌شهر الگوی جهان اسلام شد به مشکلات توجه کردیم.

وی ادامه داد: قرار است تا سال ۱۴۰۶ بتوانیم مدیریت جدید مبنی بر مشارکت را در تهران ایجاد کنیم و به جای آنکه من‌ها وجود داشته باشند ما ایجاد شود. زاکانی با بیان اینکه برای آنکه سرمایه اجتماعی مدیریت شهری بالا برود مشارکت را در دستور کار قرار دادیم گفت: هدف از ایجاد مشارکت پیشرفت است. شهردار تهران تصریح کرد: در یک سال گذشته ۵ هزار و ۳۵۰ تخت برای معتادان متجاهر ایجاد شده است و این تخت‌ها برای کسانی است که کسی به سراغ آنها نمی‌رود و مطابق با هدف گذاری قرار است ۲ هزار و ۵۰۰ تخت دیگر نیز برای معتادان ایجاد شود تا عدد آنها به ۸ هزار عدد برسد.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران برای حل مشکل تهران وارد عمل شده است و ۱۲ هزار بافت فرسوده در تهران وجود دارد. زاکانی با اشاره به حل مشکل حمل و نقل عمومی گفت: ترافیک و آلودگی هوا، بی مسکنی امید را در جامعه از بین برده است و در همین راستا ۱۰۰ هزار میلیارد پروژه جدید قابل مشارکت را تعریف کرده‌ایم و بانک‌ها بزرگترین محمل همکاری هستند. شهردار تهران بیان کرد: رئیس جمهور با تمام قوای خود برای کمک به مردم آمده است و کمک جهت ساخت مسکن نیز کمک به مردم است و امیدواریم در بستر این اقدامات گره مشکلات مردم حل شود..

.


بازنشر از : مهر

علیرضا زاکانی

شهردار تهران

شهرداری تهران


تولید کارتن و سفارش کارتن