علیرضا کریمیان آموزش و پرورش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تح مدیرکل آموزش و پرورش

1401\11\01 19:29:07


درد دشمن قدرتمندی سپاه است. تمام ماموریت های سپاه در راستای کمک به مردم است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سپاه ما قدرتمند است، درد دشمن همین است و لذا درصدد هستند، سپاهی را که به موقع با قدرت کار فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و سازندگی می کند به چالش بکشند.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشستی با حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، ضمن نفی اقدام سخیف پارلمان اروپا و تقدیر از سپاهیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مولود انقلاب و عامل وحدت مردم برشمرد.

وی با بیان اینکه کار سخیف پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران باعث وحدت هرچه بیشتر مردم می شود اظهار کرد: این توطئه دشمن قطعا به سرانجام نخواهد رسید. مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی برگرفته از انقلاب ماست و بعد از لطف خداوند متعال و توجهات اهل بیت علیهم السلام، تکیه حضرت امام خمینی(ره) به مردم بود و همه می دانیم مردم تمام سال های پس از انقلاب از انقلاب خود دفاع کرده و می کنند. کریمیان یکی از مولودهای ارزشمند انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران دانست و اضافه کرد: سپاه از مردم و برای مردم شکل گرفته و تمام ماموریت های سپاه در راستای حمایت و کمک به مردم است، چنانچه از بدو شکل گیری تا به امروز؛ در تمام زمینه های خدمت رسانی اعم از دفاع مقدس، برقراری امنیت در همه حوزه ها، بحث سازندگی، قرارگاه های سازندگی مختلف، اقدامات مربوط به حوادث طبیعی چون سیل و زلزله و هر کجا را که مثال بزنیم؛ باز سپاه پاسداران می درخشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از نقاط کانونی کشور و برخاسته از جمهوری اسلامی را سپاه پاسداران برشمرد و اذعان کرد: طبیعی است دشمن هرکجا کم بیاورد، بگوید سپاه تروریسم است، چطور چیزی که از مردم و برای مردم است می تواند تروریست باشد؟، این اقدام اروپائیان قطعا نتیجه ناکامی آنها در اقدامات شنیع و سخیف آن هاست. وی با بیان اینکه سپاه حتی فراتر از مرزها نیز اقدامات ارزشمندی در مبارزه و مقابله با داعش داشته و دارد افزود: این بازوان و دستان پر تدبیر سپاه است که تمام سال های پس از انقلاب؛ در همه زمینه ها راه گشایی کرده و حمایت و هدایت سپاه بسیاری از دستاوردها را رقم می‌زند. کریمیان اضافه کرد: سپاه ما قدرتمند است و درد دشمن همین است و لذا درصدد است، سپاهی را که به موقع با قدرت و کیفیت بسیار، هر زمان که لازم باشد کار فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، سازندگی و .....

می کند به چالش بکشد که صد البته نمی تواند، و امروز در پی کار سخیف پارمان اروپا، وظیفه همه ماست که از سپاه دفاع کنیم و مفتخریم که بگوییم امروز ٨۵ میلیون پاسدار داریم که تمام قد از سپاه دفاع می کنند و پیشاپیش همه آن ها فرهنگیان در حرکت هستند. در ادامه سردار حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، ضمن تبریک ماه رجب ابراز امیدواری کرد همه مردم از برکت و فیوضات این ماه مبارک بهره مند شوند. وی با بیان اینکه، بارزترین تصور مردم از پاسداران جان فدایی پاسداران انقلاب اسلامی است افزود: همانطور که شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی فرمودند «جان من و همکاران من هزاران بار فدای شما ملت ایران»، سپاه همیشه افتخار و رسالتش این بوده که پاسدار انقلاب، ارزش های اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان است.

سردار حسن زاده ادامه داد: در سپاه دو مدال افتخار داریم اول اینکه امام خمینی (ره) فرمودند «از سپاه راضی ام و به هیچ عنوان نظرم عوض نمی شود» و مدال دوم اینکه مقام معظم رهبری در جمع پاسداران فرمودند «اگر از من بپرسند که از فرزندان خود راضی هستی من می گویم صد در صد راضی هستم» علاوه بر اعلام رضایتمندی، اینکه ما را از فرزندان خود دانستند مدال ارزشمندی است. فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ افزود: به همین میزان که رضایت امام و فرمانده ما برایمان ارزشمند است؛ بسیار خوشحالیم که دشمنان ملت؛ از ما خشمگین اند و ما با میزان خشم و بغض دشمن؛ در ذهن مردم شناخته می شویم چنانچه امام فرمودند اگر دشمنان شما را مورد هجمه خود قرار دادند، بدانید که درست عمل کرده اید. به همین خاطر هر چیزی از جمهوری اسلامی مورد خشم دشمن باشد یعنی در آن زمینه درست عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه هر آنچه جلوه ای از انقلاب، اقتدار مردم و اقتدار کشور باشد، دشمن بدان حمله می کند افزود: اقدامات سخیف دشمنان هم ملت ما را و هم ملت های جهان را متوجه جایگاه سپاه می کند. حسن زاده افزود: استکبار جهانی آموزش و پرورش ما را هدف قرار داده و سعی داشت با اجرای سند ٢٠٣٠ دانش آموزان ما را سربازانی برای آمریکا تربیت کند اما خرسندیم که خروجی آموزش پرورش ما دانش آموزانی هستند از آموزه های انقلاب اسلامی و دین دفاع می کنند و ما هم افتخار می کنیم که ملت فهیم ما همیشه از اسلام و انقلاب دفاع می کنند. و تجربه تمام سال های انقلاب اسلامی حضور پر شور مردم در جشن پیروزی انقلاب را اثبات کرده و امسال نیز علی رغم تمام تلاش های دشمنان در روز جشن انقلاب شاهد حضور پرشور مردم و حمایت آنها خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در جهت تروریست خواندن سپاه و با بیان اینکه تروریست آن کسانی هستند که در نیم روز، ١٢٠٠ نفر را می کشند و تروریست کسانی هستند که حاج قاسم سلیمانی را که مایه افتخار پاسداران، همه ملت ایران و مسلمانان جهان است را به شهادت می رساند افزود: این اقدامات ما را در مسیر اصلی خودمان که پاسداری از انقلاب اسلامی است ثابت قدم تر می کند و امیدواریم خداوند به ما توفیق شهادت در همین لباس را بدهد. در حاشیه این نشست گزارشی از اقدامات، برنامه ها و همکاری های مشترک آموزش و پرورش و سپاه به مناسبت دهه مبارک فجر وسالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ارائه شد.. .


بازنشر از : مهر

علیرضا کریمیان

آموزش و پرورش

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تح


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو