حسین خسروی نماینده مردم بیرجند و درمیان پروژه عمرانی بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: پیشن

1401\06\23 23:57:13


اتمام پروژه های خراسان جنوبی زمان دار شود

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: پیشنهاد من به دولت و استاندار خراسان جنوبی مشخص کردن زمان برای اتمام پروژه های استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار عصر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: نماینده حلقه واسط مردم و مسئولین شهرستان و کشور است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف بیان کرد: طرح مطالبات و خواسته‌ها حق مردم است ولی امکانات دولت را نیز باید در نظر گرفت. خسروی اسفزار با بیان اینکه دولت بسیاری از پروژه‌های ده ساله را در کشور به اتمام رسانده است، ادامه داد: مردم وقتی اقدامات دولت را بشنوند امید بیشتری به آینده پیدا می‌کنند. خسروی اسفزار بیان کرد: یکی از شعارهای دولت صادق الوعد بودن است که این مهم با زمان دار کردن اتمام پروژه‌ها ارزیابی می‌شود.

وی افزود: به استاندار محترم نیز پیشنهاد می‌کنم که برای اتمام پروژه‌ها زمان مشخص شود. نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با تأکید بر اینکه باید به بیرجند به عنوان مرکز استان توجه خاص شود، ادامه داد: در حوزه مهاجر پذیری ۱۱ هزار نفر از عزیزان افغانستانی در بیرجند زندگی می‌کنند. خسروی اسفزار با بیان اینکه باید به بافت قدیمی بیرجند چون رحیم آباد، شوکت آباد و سه راه اسدی توجه ویژه ای شود، اظهار کرد: ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده در بیرجند وجود دارد که نیازمند رسیدگی است.

وی گفت: در گذشته قول و وعده‌ای در مورد بیمارستان میلاد تأمین اجتماعی بیرجند داده شده که باید پیگیری شود. نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: شمال شهر بیرجند به شدت از کمبود امکانات و سرانه آموزشی رنج می‌برد که در این زمینه نیز دولت باید یاری رساند. خسروی اسفزار با اشاره به اینکه باید برای استفاده از ورزشگاه غدیر بیرجند برنامه ریزی شود، ادامه داد: این پروژه در سال ۹۶ با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است ولی اکنون به واسطه کمبود برخی امکانات بلااستفاده مانده است.

وی اظهار کرد: بهبود وضعیت پروازهای فرودگاه بیرجند به واسطه نبود خطوط ریلی از خواست‌های جدی مردم است که باید در این راستا تلاش ویژه ای کرد. نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف ادامه داد: در مورد تعیین تکلیف اراضی حاشیه شهر بیرجند نیز باید هر چه زودتر تصمیم گیری شود. نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بیرجند نیز نیازمند آسفالت است..

.


بازنشر از : مهر

حسین خسروی

نماینده مردم بیرجند و درمیان

پروژه عمرانی


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین