استکبار جهانی سپاه عاشورا غلام عسگر کریمیان بیمارستان اردبیل- فرمانده سابق

1401\09\23 23:44:23


استکبار با دوقطبی‌سازی در صدد نفوذ و رخنه در نظام اسلامی است

اردبیل- فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: استکبار جهانی با ایجاد دوقطبی در جامعه و زیر سؤال بردن فرهنگ ارزشی و دینی تلاش می‌کند تا اندیشه و ذهنیت جوانان ما را مخدوش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام‌عسگر کریمیان شامگاه چهارشنبه در آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهید «بهاالدین پاریاب بهلولی» در بیمارستان ایثار اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی با درک این واقعیت که جمهوری اسلامی ایران توان و قدرت مقابله نظامی و حتی ایستادگی در برابر هجمه‌ها و تحریم‌ها را دارد، امروز به حربه شیطانی دوقطبی کردن جامعه روی آورده تا زمینه انحراف در افکار و اندیشه‌های نسل آینده را رقم بزند.

وی تصریح کرد: شهدای ما در حقیقت بزرگترین سرمایه‌های معنوی هستند که در وصیت‌نامه‌های خود به روشنی حیله‌ها و کیدهای دشمن را تبیین کرده و سعی داشتند تا ملت ایران را در برابر این خواسته‌های نامشروع دشمنان آگاه و روشن کنند. فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: در چند ماه اخیر ماهیت اصلی کید و حیله دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران مشخص شد چرا که آنها تلاش کردند تا با دوقطبی کردن جامعه به سمتی حرکت کنند تا ذهنیت و اندیشه جوانان ما از مبانی اصلی دینی و اسلامی فاصله گرفته و به نوعی در مسیر خواسته‌های آنها قرار بگیرد. کریمیان افزود: در چنین شرایط حساس باید با بصیرت، روشنگری و حرکت به سمت جهاد تبیین به معنای واقعی این حیله‌ها را خنثی کرده و زمینه و بستر تقویت ارکان و مبانی نظام اسلامی را فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تا زمانی که در این کشور سرمایه معنوی جهاد، ایثار، شهادت و توان حضور مردم در صحنه‌های مختلف وجود دارد، دشمن نمی‌تواند در برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های خود به نتیجه برسد ولی باید مراقب جوانان و نوجوانان بود تا در دام دشمن گرفتار نیایند. کریمیان اضافه کرد: حوادث اخیر رخ داده برای کشور ما یک تجربه گران‌سنگی است تا به معنای واقعی خط جهل و نادانی با خط روشنگری و دین‌مداری مشخص شده و در حقیقت چهره از نقاب پلید دشمن بیش از گذشته برداشته شود. فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جانباز «بهاء‌الدین پاریاب بهلولی» و تلاش او برای احداث بیمارستان ایثار اردبیل بیان کرد: این مجموعه خدمات ارزشمندی را ارائه می‌کند که در حقیقت یادگار ارزشمند از این جانباز فداکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید «بهاالدین پاریاب بهلولی» بعد از ۱۸ سال تحمل رنج ناشی از جانبازی در سال ۸۷ به درجه شهادت رسید و بیمارستان ایثار اردبیل که پذیرای جانبازان دوران دفاع مقدس است، به نام این شهید نامگذاری شده است.. .


بازنشر از : مهر

استکبار جهانی

سپاه عاشورا

غلام عسگر کریمیان

بیمارستان


برق و روشنایی لاله زار