حسن ملکی‌زاده بوشهر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دانش بوشهر - مدیر کل مرکز

1401\09\23 20:12:09


اعتبار تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر تامین می‌شود

بوشهر - مدیر کل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد طبائیان عصر چهارشنبه در حاشیه همایش مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: منابع خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: افتتاح اورژانس هسته‌ای از بزرگ‌ترین افتخارات دانشگاه بوده، همچنین بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با ۲۵ درصد و دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از عمده پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند. وی تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۵ هزار تخت بیمارستانی در حال افتتاح است که تعدادی از این تخت‌ها نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار خواهد گرفت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: در برنامه هفتم توسعه که در حال نگارش است بایستی جایگاه و نقش سلامت بیش‌ازپیش دیده شود و آن چیزی که حق مردم است را ادا کنیم.

حسن ملکی‌زاده افزود: مباحث و مشکلاتی که در مسیر پیشرفت حوزه سلامت وجود دارد باید شناسایی و مرتفع شوند. وی تصریح کرد: مباحث ارتقا بهره‌وری، مدیریت هزینه و افزایش درآمدها که محور این همایش است می‌تواند کمک‌حال ما در ارتقای خدمات حوزه سلامت بوده و منجر به تعالی خدمات وزارت بهداشت و درمان شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: جذب اعتبار از محل صندوق توسعه به دستور مقام معظم رهبری، کنترل بیماری کرونا، تعرفه گذاری خدمات پرستاری و طرح دارویار از جمله اقدامات ارزشمند وزیر و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

همایش دو روزه مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت باهدف پایش عملکرد و بررسی تهیه و توزیع منابع و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال برگزاری است.. .


بازنشر از : مهر

حسن ملکی‌زاده

بوشهر

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

دانش


نمایندگی بوتان تهران