اردبیل مینی بوس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری مشگین‌شهر- معاون حمل

1401\07\07 16:57:05


افزایش ۱۰ درصدی سفر با اتوبوس در اردبیل

مشگین‌شهر- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: سفر با اتوبوس در ۶ ماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: سفر با وسیله نقلیه اتوبوس در ۶ ماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در اردبیل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۸۰۶ هزار نفر مسافر در ۶ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده‌اند که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس، ۶۹ هزار نفر با مینی‌بوس و ۳۳۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز به وسیله سواری از استان جابجا شده‌اند. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۴۰ هزار سفر انجام شده است، ادامه داد: در ۶ ماهه سال گذشته ۳۲۴ هزار و ۷۳۹ نفر مسافر در قالب ۳۱ هزار سفر با وسیله نقلیه اتوبوس از استان به مقاصد مختلف جابجا شده بودند. شیرین‌زاده فعالیت ۷ پایانه مسافربری را در استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: در جابجایی مسافران با مینی‌بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۶۵ هزار و ۱۵۴ نفر بود رشد ۶ درصدی را شاهد هستیم.

وی از خدمات‌رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبر داد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.. .


بازنشر از : مهر

اردبیل

مینی بوس

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

راهداری


فروش اینترنتی لباس بچه