فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح و کشف ۴۴ فقره سرقت در شهرستان زابل خبر داد.

1401\09\16 18:08:14


انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۴۴ فقره سرقت در زابل

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح و کشف ۴۴ فقره سرقت در شهرستان زابل خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: در اجرای طرح پیشگیری از سرقت و در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، احشام، مغازه، موبایل و خودرو در شهرستان زابل، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با جمع آوری سرنخ‌های موجود و با استفاده از شگرد‌های پلیسی، یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را درمخفیگاهش دریکی ازمحلات شهرستان زابل دستگیر کردند.

سردار قنبری در ادامه بیان کرد: این سارق که پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و به ۳۱ فقره سرقت احشام، ۴ فقره سرقت گوشی تلفن همراه، یک فقره سرقت مغازه، ۵ فقره سرقت وسیله نقلیه و ۳ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان زابل با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۳ همدست متهم که از سارقان تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بودند، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری که سارقان در سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی از شهروندان خواست: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

.

.


بازنشر از : منبع: برنا


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین