اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصور احمدی جمعیت ایثارگران خرم‌آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گف

1401\07\07 19:54:14


ایثارگران صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

خرم‌آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ایثارگران صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور احمدی امروز پنج شنبه در ویژه‌برنامه «راه سلیمانی» ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، ایثارگران را صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: شهیدی مانند «علی‌راست پیرحیاتی»، نابغه جنگ‌های منظم و نامنظم در بین ما نیست اما یاد و خاطره او همواره با ما همراه است؛ شهید دیگر نابغه و اعجوبه جنگ مانند حاج «اسماعیل سپهوند»، نویسنده کتاب «بلدچی» که در بین ما هست، آن‌ها «عند ربهم یرزقون» و دیگری به فضل الهی، نعمت وجودش نزد ما است.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

وی از ایثارگران به‌عنوان شهدای زنده یاد کرد و افزود: ایثارگرانی که به درجه رفیع ایثار و جانبازی رسیده‌اند و نزد ما هستند، اینان شهدای زنده‌اند، مقام شهود مقامی است که نیاز به از بین رفتن جسم نیست، که به آن برسیم، گاهی در زندگی هم علما، بزرگان و مجاهدان به مقام شهود و شهادت می‌رسند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش و حضور حاج قاسم پس از شهادت اشاره کرد و افزود: نقش حاج قاسم پس از شهادت به هیچ وجه کاسته نشده است؛ شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت اثرات بزرگی در منطقه داشته و بعد از شهادت خود نیز اثرات بسیار بزرگی داشته است، مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوع بعد از شهادت سردار سلیمانی این بود که حاج قاسم سلیمانی تبدیل به «مکتب سلیمانی» شد. احمدی هدف از برگزاری این جلسه را بزرگداشت یاد، نام و خاطره ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه شهدا عنوان کرد و افزود: با هدف نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سری برنامه‌های راه سلیمانی برنامه‌های محتوایی مختلفی در این هفته برگزار شده است، در این برنامه از عزیزانی که با هدف نشر فرهنگی و هنری برنامه‌های فاخر و تالیفاتی داشته‌اند و نیز ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل خواهد شد.

وی، رسالت اصحاب فرهنگ و هنر را تبیین مواضع نظام با سلاح قلم و هنر برشمرد و افزود: با این سلاح بسیار توانمند و قدرتمند باید به تبیین مواضع و افق جمهوری اسلامی بپردازیم.. .


بازنشر از : مهر

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

منصور احمدی

جمعیت ایثارگران


استعلام قیمت کارتن لیمینتی