سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دفاع مقدس موزه دفاع مقدس غل اردبیل- فرمانده سپاه

1401\07\07 19:47:03


ایجاد شکاف بین نسل گذشته و نسل آینده هدف اصلی دشمن است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن به دنبال ترویج یأس و ناامیدی با ایجاد شکاف بین نسل پر افتخار گذشته و نسل امیدآفرین آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر ۱ اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و رواج و گسترش روز به روز آن با ایجاد شکاف بین نسل پر افتخار گذشته و نسل امیدآفرین آینده است.

وی افزود: در حوادث اخیر کشور دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و نیز شکاف بین نسل‌ها و سبک‌های زندگی است که تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و برکات بی پایان آن می‌تواند این نقشه شوم دشمنان را خنثی کند. فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تأکید بر اینکه دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است، گفت: ملت ایران در برهه‌ای از تاریخ که انقلاب نوپای اسلامی هنوز به درختی تناور تبدیل نشده بود مورد هجوم ناجوان مردانه قرار گرفت. سردار محمدی اصل ادامه داد: ملت ایران خود را در برابر کشورهای مستکبر شرق و غرب تنها و بی‌یاور مشاهده کرد و به کمک سلاح ایمان توانست بحران به وجود آمده را مهار کند.

وی افزود: دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی بار دیگر حماسه‌ای عاشورایی آفریدند و برای همیشه تاریخ درسی فراموش نشدنی به ابرقدرت‌های شرق و غرب دادند. به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای عملیات والفجر ۱ با محوریت ۱۰۸ شهید استان اردبیل در موزه دفاع مقدس استان و محل برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر یک برگزار شد که پخش نماهنگ، شعرخوانی و مداحی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.. .


بازنشر از : مهر

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

دفاع مقدس

موزه دفاع مقدس

غل


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو