رضا رضایی آموزش و پرورش استان کرمان آسیبهای اجتماعی بازگشای کرمان - مدیرکل آموزش

1401\06\23 18:17:09


برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمان ضروری است

کرمان - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم گفت: همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش می‌تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مشترک فرماندهان انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای بازگشایی مدارس اظهار کرد: تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم ادامه داد: همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش می‌تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فراهم بودن زمینه حضور نیروی انتظامی در مدارس استان کرمان افزود: در این راستا جلسات تخصصی نیروی انتظامی و مدیران مدارس برگزار می‌شود. رضایی به اجرای مانور بازگشایی مدارس در ۲۱ شهریور ماه جای در مدارس استان کرمان اشاره و اظهار کرد: همچنین سرویس مدارس استان نیز در قالب کارگروه ماده ۱۸ ساماندهی شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به زودی با برگزاری همایشی از فرزندان دانش آموز شهدای نیروی انتظامی تجلیل می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

رضا رضایی

آموزش و پرورش استان کرمان

آسیبهای اجتماعی

بازگشای


استعلام قیمت کارتن لیمینتی