شیوع کرونا آمار کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا کاشان - سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی

1401\07\07 19:46:26


بستری ۸ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

کاشان - سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان از بستری هشت بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کورش ساکی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۴۲۳ هزار و ۶۱۸ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۳۲۶ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیماری بر اثر ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان بستری شده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی به شکل موقت در کاشان بستری نشده است. وی افزود: در مجموع دو شهرستان هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری نشده است.

ساکی خاطرنشان کرد: در مجموع در دو شهرستان، هشت بیمار بستری هستند که از این بین دو نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۶ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند. وی بیان کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان شناسایی نشده است.

وی در ارتباط با میزان تزریق واکسن در کاشان نیز گفت: تاکنون حدود ۷۹ درصد از شهروندان بالای پنج سال منطقه کاشان دز اول، حدود ۷۲ درصد نیز دز دوم و حدود ۳۷ درصد از شهروندان بالای ۱۸ سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.. .


بازنشر از : مهر

شیوع کرونا

آمار کرونا

واکسن کرونا

ویروس کرونا


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین