امام جمعه مشگین شهر حجت الاسلام رضا باوقار حجاب و عفاف فریض مشگین‌شهر- امام جمعه

1401\09\23 23:44:23


بهانه‌تراشی دشمنان با بی‌حجابی درمان نمی‌شود

مشگین‌شهر- امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: بهانه‌تراشی دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی با بی‌حجابی و مخدوش کردن ارزش‌های الهی پایان نمی‌یابد بلکه جبهه کفر در ایجاد انحراف سیری‌ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار شامگاه چهارشنبه در همایش سفیران مهر با محوریت حفظ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی اظهار کرد: حجاب ضرورت دین و اقامه امر الهی است که در قرآن کریم به این موضوع نگاهی متفاوت شده است.

وی تصریح کرد: آنهایی که فکر می‌کنند امروز با پایین انداختن روسری و یا حجاب خود می‌توانند به شاکله این واجب الهی صدمه بزنند، راه را به بیراهه رفته‌اند چرا که باید بدانند حجاب مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه با ماهیت اندیشه و باور مردم گره حقیقی خورده است. امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: دشمن با هجمه سنگین از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای تلاش می‌کند تا در چندین موضوع و مسئله ماهیت ارزشی آنها را زیر سوال ببرد که مهمترین آن بحث حجاب و رعایت عفاف و حیا در جامعه است که در این زمینه با ترفندهای مختلف در صدد به کرسی نشاندن اندیشه‌های پلید خود است. حجت‌الاسلام باوقار هوشیاری نسل جوان و نوجوان را در مقابله با این تهدیدها یادآور شد و افزود: برای زن اسلامی و حتی مردان رعایت حجاب در اشکال مختلف یک برکت و نعمت الهی است که به هیچ وجه ارزش و جایگاه آن زیر سوال نمی‌رود.

وی ضرورت توجه به ماهیت این فریضه الهی و با اصالت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در قالب سفیران مهر تلاش بر این است تا موضوع حجاب و عفاف بیشتر ترویج و تبلیغ پیدا کند تا هیچکس نتواند به اصالت آن خدشه‌ای وارد کند. حجت‌الاسلام باوقار اصالت حجاب را ریشه در باور، اعتقاد و مبانی فرهنگی جامعه ایرانی توصیف کرد و ادامه داد: قطعاً در این مسیر باید روشنگری‌های بیشتری انجام شده و آحاد جامعه با اهمیت و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حفظ حجاب آشنایی پیدا کنند. به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) عزاداری شده و حاضران بر تداوم راه و مسیر بی‌بی ۲ عالم حضرت زهرا (س) تاکید کردند..

.


بازنشر از : مهر

امام جمعه مشگین شهر

حجت الاسلام رضا باوقار

حجاب و عفاف

فریض


استعلام قیمت کارتن لیمینتی