بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اردبیل داور نوری اردبیل- مدیرکل بنیاد ش

1401\06\23 18:11:12


تأمین مسکن ایثارگران در اولویت بنیاد شهید اردبیل

اردبیل- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: تامین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داور نوری ظهر چهارشنبه در در جلسه کارگروه ویژه تأمین مسکن ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدای استان اردبیل اظهار کرد: تأمین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همه آرامش و آسایش کنونی مملکت مرهون ایثارگری‌ها و خون پاک شهدا است، گفت: گلزارهای مطهر شهدا نمادهایی فرهنگی هستند و ساماندهی آنها قدم بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در ساماندهی گلزارها انجام دهند، افزود: درصدد هستیم تا موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و ادای دین ما در برابر شهدای والامقام است. نوری بیان کرد: دوره دولت سیزدهم توجه به ایثارگران را مد نظر قرار داده و در این زمینه قدم‌های بزرگی در مسیر تأمین مسکن ایثارگران و اتمام پروژه‌های ساماندهی گلزارها برداشته خواهد شد تا از این طریق بتوانیم مواردی از مهمترین مطالبات این قشر معزّز را تأمین کنیم.

یاسر عبداللهی‌عابد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه رفع مشکلات ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولان ایران اسلامی است، گفت: برنامه‌ریزی در راستای رسیدگی ویژه به درخواست‌های ایثارگران از اهم مواردی است که در استان اردبیل به دنبال آن هستیم و با توجه به تلاش خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید این موضوع در جامعه به یک اصل مهم تبدیل شود.. .


بازنشر از : مهر

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل

اردبیل

داور نوری


فروش اینترنتی لباس بچه