معاونت عمرانی استانداری لرستان احمدرضا دالوند شرکت آب و فاضلاب لرستان خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان از

1401\11\01 23:21:03


تامین اعتبار برای ۲ شبکه‌ فاضلاب در لرستان طی هفته‌های آینده

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان از تامین اعتبار برای دو مورد از شبکه‌های فاضلاب این استان طی هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی از بدو استقرار در استان توسط استاندار یک دوره کوتاه‌مدت شناخت و بررسی از حوزه‌های مختلف را گذراند، اظهار داشت: عقب‌افتادگی‌هایی از دیرباز در زمینه‌های مختلف به وجود آمده و لرستان را با مشکلات و موانعی از جمله در زیرساخت‌ها مواجه کرده است.

وی به اوضاع اقتصادی در گذشته اشاره کرد و افزود: استان‌های دیگر اعتبارات خوبی جذب و پروژه‌های بزرگی اجرایی کردند و اکنون در زمینه‌های مختلف به ویژه آبرسانی روستایی، شهری و شبکه‌های فاضلاب از لرستان جلوتر هستند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، بیان کرد: شبکه‌های فاضلاب در استان با وجود اینکه سال‌هاست شروع شده اما به دلایل مختلف متوقف و یا پیشرفت فیزیکی اندکی دارند اما طی یک سال و چند ماه گذشته با تلاش مدیر عامل وقت، حمایت استاندار و دولت انقلابی اقدامات خوبی انجام گرفته است. دالوند به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه در این بازه زمانی بیش از دو هزار میلیارد تومان به صورت نقدی وارد لرستان شده است، افزود: طی هفته‌های آینده دو مورد از شبکه‌های فاضلاب استان تأمین اعتبار خواهد شد تا روند اجرایی آنها مجدد آغاز و سرعت بیشتری پیدا کند.

تبلیغات
آب و فاضلاب
آب و فاضلاب

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

وی، عنوان کرد: با توجه به اینکه سومین استان پر بارش کشور محسوب می‌شویم و سالیانه حدود ۱۲ میلیارد مترمکعب روان‌آب از لرستان خارج می‌شود اما در زمینه آب کشاورزی و آب آشامیدنی مشکل داریم که باید چگونگی مصرف آن مدیریت کنیم. معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در بحث زیرساخت‌ها مشکلات اساسی داریم، عنوان کرد: باید هوشمندانه با برنامه‌ریزی، پیگیری و جذب اعتبارات بتوانیم پروژه‌های در دست اجرای استان را به نتیجه لازم برسانیم. دالوند، نگاه دولت مردمی را تکمیل و به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های نیمه‌کاره عنوان کرد و گفت: باید با تلاش جهادی، شبانه‌روزی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی، نگاه دولت را استفاده از نیروهای جوان انقلابی به ویژه بومی برشمرد و افزود: سرنوشت لرستان در آینده نزدیک به دست این جوانان خواهد افتاد، بنابراین لازم است در کسب تجارب و فنون لازم بکوشند تا بتوانند لرستان را در مسیر رشد و توسعه کمک کنند.. .


بازنشر از : مهر

معاونت عمرانی استانداری لرستان

احمدرضا دالوند

شرکت آب و فاضلاب لرستان


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر