باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر براب

1401\11\01 19:47:15


توقف تراکتور مقابل گل گهر. زور قلعه‌نویی و خمز به هم نرسید

تیم فوتبال تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر برابر گل گهر به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه بین دو تیم تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان برگزار شد که این مسابقه با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

بازی دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز و با قضاوت بیژن حیدری آغاز شد، کاوه رضایی (۵) و مهران گلزاری (۴۰ - گل به خودی) برای تراکتور و امین قاسمی نژاد (۳۰ - پنالتی) و رضا شکاری (۳۴) برای گل گهر گلزنی کردند. در وقتهای اضافه این مسابقه هم آرش قادری با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. تراکتور با سرمربیگری پاکو خمز با این نتیجه ۲۳ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند.

گل گهر هم با هدایت امیر قلعه نویی برای دومین بازی متوالی از رسیدن به پیروزی بازماند و با نتیجه تساوی متوقف شد. به این ترتیب این تیم سیرجانی رده دوم جدول را از دست داد و با ۲۹ امتیاز پس از پرسپولیس و سپاهان در رده سوم قرار گرفت. دیدارهای هفته شانزدهم در سه روز و از پنجشنبه تا شنبه برگزار شد که نتایج رقم خورده بین تیم های بالای جدول بیش از همه به سود پرسپولیس و سپاهان تمام شد.

پرسپولیس موفق شد با شکست ذوب آهن جایش را در صدر جدول مستحکم کند و سپاهان هم با شکست استقلال در یک بازی ۶ امتیازی به برتری رسید.. .


بازنشر از : مهر

باشگاه تراکتورسازی تبریز

تیم گل گهر سیرجان

لیگ برتر فوتبال ایران


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر