شورای اداری استان اردبیل موزه دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع اردبیل-مدیرکل حفظ آث

1401\06\23 21:02:17


تکمیل موزه دفاع مقدس اردبیل در مراحل پایانی است

اردبیل-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: موزه دفاع مقدس استان مراحل پایانی تکمیل خود را سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی واحد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه موزه دفاع مقدس مراحل پایانی تکمیل خود را سپری می‌کند، اظهار کرد: این موزه به عنوان خیمه‌گاه شهدای استان اردبیل در کنار ادوات جنگی، تصاویر، دست‌نوشته‌ها، وصیت‌نامه‌ها، آثار و وسایل شهدا، آزادگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس را در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اجرای متفاوت برنامه‌های دفاع مقدس نسبت به سال گذشته، گفت: گالری‌ها و محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همانند سال‌های گذشته میزبان و شاهد برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) خواهند بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: تجلیل از ۱۴ هزار نفر پیشکسوتان دفاع مقدس استان در راستای نکوداشت یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور انجام خواهد شد. واحد خاطر نشان کرد: این مراسم روز ۳۰ شهریور در سالن ولایت سپاه استان برگزار خواهد شد و در این راستا شاهد همکاری ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی استان هستیم.

وی ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را با همدلی و همکاری همه مردم و بدنه دولت ضروری دانست و افزود: ما به وجود رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم و باید راه و آرمان آنها به عنوان الگوی معرفتی و معنوی در پیش روی ما قرار گرفته و زمینه حرکت تحول‌آفرین را مهیا کنیم.. .


بازنشر از : مهر

شورای اداری استان اردبیل

موزه دفاع مقدس

دفاع مقدس

هفته دفاع


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین