محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور اقتصاد کاشان- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: جدی گرفتن اقتصاد در کشور باعث رفع

1401\07\07 16:56:19


جدی گرفتن اقتصاد باعث رفع مشکلات کشور می‌شود

کاشان- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: جدی گرفتن اقتصاد در کشور باعث رفع مشکلات کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر محسن رضایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی با اشاره به سابقه دینداری مردم کاشان اظهار داشت: سابقه مبارزاتی مردم این دیار بر علیه رژیم شاهنشاهی برای همگان واضح و مبرهن است.

وی با اشاره به اینکه کاشان در تشکیل لشگر هشت نجف اشرف نقش ویژه ای داشت، ابراز داشت: در طول بیش از چهار دهه گذشته انقلاب با بحران‌های زیادی روبرو بوده است که هر دفعه با بذل توجه خداوند کشور همه این بحران‌ها را پشت سر گذاشته است. معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما باید کار خودمان را درست انجام دهیم، تصریح کرد: با وجود تمام اعتقادات و باورهایی که به کمک خداوند داریم ولی نباید نسبت به مسئولیت‌های خود کوتاهی کنیم. وی با اشاره به اینکه تهدیدات زیادی در طول ۴۳ سال گذشته انقلاب را تهدید کرده است، گفت: ما این تهدیدات را جدی گرفتیم و به این دلیل این تهدیدات راه به جایی نبرده است.

رضایی با بیان اینکه مسائل اقتصادی را هم باید در کشور جدی گرفت، گفت: جدی گرفتن اقتصاد باعث رفع مشکلات کشور و در پی آن رونق اقتصادی می‌شود. وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ هم رزمندگان اسلام دشمن را جدی می‌گرفتند، تاکید کرد: در آن زمان هم وقتی شرایط برای رزمندگان اسلام سخت می‌شد به ائمه اطهار متوسل می‌شدند. معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته در بحث اقتصاد کشور سهل انگاری شد، افزود: بر این مبنا رهبر انقلاب اسلامی بر اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی تاکید داشته و دارند..

.


بازنشر از : مهر

محسن رضایی

معاون اقتصادی رئیس جمهور

اقتصاد


برق و روشنایی لاله زار