محمدجواد حاج علی اکبری مقام معظم رهبری زاهدان سیستان و بلوچ زاهدان- نماینده اعزا

1401\08\23 17:34:04


جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی رهبر انقلاب. احتمال سفر به بعضی از شهرستان‌ها

زاهدان- نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی به این استان از احتمال سفر به بعضی از شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها پیرامون سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حامل سلام و محبت رهبر عزیز و عالی‌قدرمان برای مردمان عزیز، غیور، باوفا، باصفا و انقلابی استان سیستان و بلوچستان بودیم.

وی با بیان اینکه رهبری نسبت به سیستان و بلوچستان علاقه ویژه‌ای داشته و شناخت قدیمی از این استان دارند، بیان کرد: سیستان و بلوچستان، استانی با رنگین‌کمان قومیتی مذهبی است و تنوع فوق‌العاده زیبایی دارد ولی درعین‌حال همه این تنوع در سپهر نور ایمان و غیرت ایمانی و ملی دیده می‌شود که حقیقتاً تماشایی است. رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح برنامه‌های سفر بیان کرد: ما این توفیق را پیدا کردیم در این سفر با علمای اهل سنت جلسه مستقلی داشته باشیم و مطالب عزیزان را شنیدیم، یکی از اصلی‌ترین دلایل این سفر شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولان و بزرگان استان و نخبگان و جوانان بود. حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با بیان اینکه جلسه علمای استان هم برگزار شد و در جمع قابل‌توجهی از نخبگان، عزیزانمان از دانشگاه و فعالان اجتماعی و فرهنگی حاضر شدیم و دیدگاه‌ها را شنیدیم، افزود: با خانواده شهدای امنیت جلسه داشتیم، جلسه فوق‌العاده باصفایی بود و دیدگاه‌های این عزیزان سرشار از عشق و ارادت به انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه جلسه با خانواده شهدا امشب ادامه خواهد داشت، یادآور شد: جلسه فوق‌العاده‌ای امروز برگزار شد که برای خود من جذاب بود، علما، سران و بزرگان طوایف گوناگون از شهرستان‌ها و سراسر استان، نخبگان مرکز استان و جمعی از مسئولان حاضر بودند و به‌تفصیل نقطه نظرات را ارائه کردند و ما هم موفق به گفت‌وگو شدیم. نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سفر و نشستهای آن همچنان ادامه دارد و دیدارهای دیگری هم داریم، یادآور شد: احتمالاً به بعضی از شهرستان‌های استان هم سفر خواهیم کرد.. .


بازنشر از : مهر

محمدجواد حاج علی اکبری

مقام معظم رهبری

زاهدان

سیستان و بلوچ


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین