مرزنشینان گرگان علی‌محمد زنگانه استانداری گلستان گرگان- استاندار گلستان گفت: برگ

1401\11\01 23:20:12


جلسات برای حل عقب ماندگی گلستان است. مدیران کم تحمل استعفا دهند

گرگان- استاندار گلستان گفت: برگزاری جلسات در استانداری با هدف رفع مشکلات و جبران عقب ماندگی گلستان بوده و مدیرانی که تحمل جلسات طولانی را ندارند استعفا دهند.

به گزارش خبرنگارمهر، علی‌محمد زنگانه عصر شنبه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اظهارکرد: استان به سبب برخورداری مرز مشترک با ترکمنستان و اینچه برون فرصت مناسبی برای توسعه تبادلات مرزی با کشور همسایه دارد که تاکنون از این فرصت بهره برداری کافی نشده است.

تبلیغات
دستگاه گازور زن - دستگاه کرنر زن
دستگاه گازور زن - دستگاه کرنر زن

رز ماشین تولید و ساخت دستگاه کارگاهی و خط تولید ، دستگاه کرنر زن ، دستگاه گازر زن ، دستگاه مکنده ، پایه دریل

استاندار گلستان افزود: به سبب برخی مشکلات زیر ساختی نتوانسته‌ایم از توان شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استفاده کرده که باید برای این موضوع چاره اندیشی کنیم. وی ادامه داد: هرچند ثبت سفارش ارز برای واردات ماشین آلات واحد صنعتی و تولیدی و مواد اولیه موردنیاز تولید از طریق وزارتخانه انجام می شودد، استان نقشی در آن ندارد ولی دستگاه‌های مرتبط به ویژه جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی استان باید برنامه کنترل و نظارت خود را در تامین ارز موردنیاز واحدهای مرتبط پیگیری کنند. وی گفت: اصلاح قانون در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت و چوب فرصت خوبی برای دستگاه‌های مرتبط است تا از این ابزار اصلاح شده برای ریشه‌کنی قاچاق بهره‌برداری کنند.

استاندار گلستان با اشاره به گلایه برخی از مدیران نسبت به طولانی‌بودن جلسات استانداری گفت: این دسته از مدیران اگر گمان می‌کنند تحمل حضور در این‌گونه جلسات را ندارند، استعفا دهند چون نتیجه و هدف برگزاری نشست‌ها، جبران عقب ماندگی گلستان است.. .


بازنشر از : مهر

مرزنشینان

گرگان

علی‌محمد زنگانه

استانداری گلستان


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران