اداره کل آموزش و پرورش اصفهان محمدرضا ابراهیمی ناشنوایان اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جمعیت دا

1401\06\23 18:11:05


جمعیت دانش آموزی ناحیه ۶ اصفهان افزایش یافته است

اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جمعیت دانش آموزی ناحیه 6 آموزش و پرورش استان اصفهان رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح مدرسه زنده یاد حاج نصرالله علی نقیان ویژه ناشنوایان اظهار داشت: تکریم از واژه مقدس خیر و خیر اندیشی می‌آید، واژه‌ای که در کنار معنای خود یک فرهنگ و آموزه دینی و اخلاقی است که بسیاری از کلمات را در دل خود دارد.

وی افزود: خدا برخی بنده‌ها را انتخاب می‌کند که کارهای ماندگار کنند، دنیا فانی است و زمان می‌گذرد و اموال می‌آید و می‌رود اما می‌شود با یک بنای خیر نعمت الهی را ماندگار است و ماندگاری نام شخصی است که آن را ایجاد کرده و بنا به نام او است. مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: مرحوم علی نقیان فرزندانی را تربیت می‌کند که انسان دوستی در آنها شکوفا است، پس او ماندگار می‌شود، ماندگاری بعضی از بناها ویژه‌تر است، وقتی پلی یا خیابانی ساخته می‌شود نام می‌ماند، اما در مدرسه انسان ساخته می‌شود، هم بنای مدرسه خیر است هم کار خیر است. ابراهیمی اضافه کرد: کار مدرسه در مسیر حضرات و انبیا و در مسیر خداوند در آن کار می‌شود پس مدرسه ساختن از بین همه بناها خاص و ویژه است و خدا را شاکریم که خداوند شما خانواده را برای این امر انتخاب کرد و مرحوم را توفیق داد تا اسم این مدرسه به نام آن باشد.

وی تصریح کرد: در منطقه محروم ناحیه ۶ حدود ۳ بنای دیگر در کنار خیر این بنا ساخته می‌شود، این ناحیه جمعیتی دارد که به سرعت افزایش پیدا می‌کند، بعضی مدارس فرسوده می‌شوند و خارج می‌شوند و کیفیت آموزشی و پرورشی در این منطقه افزایش دهیم، همه جا مدارس سازی خوب است اما برخی مناطق از جمله ناحیه شش ویژه‌تر است.. .


بازنشر از : مهر

اداره کل آموزش و پرورش اصفهان

محمدرضا ابراهیمی

ناشنوایان


نمایندگی بوتان تهران