فرمانداری ماکو نادر کاظمی 9 دی ارومیه - فرماندار مااکو گفت: دو مناسبت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی نما

1401\09\23 20:09:14


حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی نماد عزت و بصیرت هستند

ارومیه - فرماندار مااکو گفت: دو مناسبت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر کاظمی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت حماسه نه دی و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با مهم دانستن ۲ مناسبت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: باید از این ۲ مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند. کاظمی افزود: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود درصحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند. فرماندار ماکو، ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: باید این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

کاظمی با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، خواستار همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی شد. سرهنگ حاجی زاده معاونت فرهنگی هنری سپاه شهرستان ماکو در این نشست با گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ دی سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: بسیج با همکاری دیگر ادارات و نهادها برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این ۲ رخداد مهم ملی و زنده نگهداشتن آن در اذهان عمومی، در مناطق شهری و روستایی شهرستان پیش بینی کرده است.. .


بازنشر از : مهر

فرمانداری ماکو

نادر کاظمی

9 دی


قفسه فلزی - قفسه انبار