دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گناوه دندانپزشکی شبکه بهداشت و درم بوشهر- رئیس شبکه بهد

1401\09\23 20:12:10


خدمات رایگان دندانپزشکی در گناوه ارائه شد

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: با استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی، سالمندان و بیماران اعصاب و روان در سرای مهر شهرستان گناوه خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی، سالمندان و بیماران اعصاب روان در سرای مهر شهرستان گناوه خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: دو دندان‌پزشک مستقر در کلینیک سیار دندانپزشکی علاوه بر انجام معاینات اولیه، خدمات‌ترمیم، جرم‌گیری و کشیدن دندان را به گروه هدف انجام دادند. حیدری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مشترک شبکه بهداشت و درمان گناوه با معاونت بهداشتی و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارائه خدمت به اقشار آسیب‌پذیر است. وی ادامه داد: گروه هدف این برنامه را بیماران اعصاب و روان و سالمندان حاضر در سرای مهر تشکیل دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: سرای مهر شهرستان گناوه تنها مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان و سالمندان در این شهرستان است که نزدیک به ۹۰ نفر در این مرکز تحت مراقبت و پرستاری قرار دارند.. .


بازنشر از : مهر

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

گناوه

دندانپزشکی

شبکه بهداشت و درم


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین