استانداری خراسان شمالی مهدی رشیدی جهان حوادث بجنورد بجنورد- معاون عمرانی استاندا

1401\06\23 23:58:06


دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی نسبت به پیشگیری از حوادث جدی باشند

بجنورد- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استان حادثه خیز است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به حوزه پیشگیری از آسیب های حوادث طبیعی جدی‌تر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رشیدی عصر چهار شنبه در ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان شمالی اظهار کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان برای حوزه کشاورزی پیش بینی شده که امیدواریم شاهد اقدامات شاخص در حوزه پیشگیری باشیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی متولی استان باید فعالیت‌های مضاعفی در حوزه پیشگیری داشته باشند. وی با بیان اینکه خراسان شمالی استانی سیل خیز، زلزله خیز و دارای فرونشست، آلودگی خاک و ریزگردها است، افزود: وجود این موضوعات می‌طلبد تا با هم افزایی، همفکری و هم اندیشی بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم. رشیدی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد مردم استان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند، گفت: به رغم اینکه در حوزه بنیاد مسکن شاهد اقدامات شاخص هستیم اما همچنان روستاهای مرزی محروم هستند.

تبلیغات
آب و فاضلاب
آب و فاضلاب

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی همچون جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب باید نسبت به حوزه پیشگیری حساس‌تر باشند. وی افزود: از حداکثر ظرفیت بانک‌ها برای امهال تسهیلات کشاورزان استفاده شود تا با کمک به کشاورزان، آنان از منابع لازم بهره مند شوند. رشیدی تصریح کرد: توجه جدی به شرکت‌های دانش بنیان و بهره مندی از ظرفیت آنها در حوزه‌های عمرانی هم در دستور کار قرار دارد..

.


بازنشر از : مهر

استانداری خراسان شمالی

مهدی رشیدی جهان

حوادث

بجنورد


برق و روشنایی لاله زار