فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش سطح شهرستان که با ایجاد درگیری های دسته جمعی باعث ایجاد نارضایتی شهروندان و برهم زدن امنیت شده بودند، خب

1401\08\23 20:36:08


دستگیری باند اراذل و اوباش و مخلان امنیت در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش سطح شهرستان که با ایجاد درگیری های دسته جمعی باعث ایجاد نارضایتی شهروندان و برهم زدن امنیت شده بودند، خبر داد.

سرهنگ مهدی پور امینایی امروز ۲۳ آبان ماه در تشریح این خبر گفت: در راستای تامین نظم و امنیت و مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آسایش  شهروندان، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند تعداد ۱۶ نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

پورامینایی بیان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

تبلیغات
کارتن سازی
کارتن سازی

صنایع تولید کارتن مهر ارائه خدمات نوین بسته بندی اعم از تولید کارتن و جعبه مقوایی، کارتن لمینتی ، کارتن فلکسو و کارتن صادراتی با بالاترین کیفیت نیاز کارخانجات تولیدی و شرکتها را براوده می نماید .

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری۲۷ نفر از معتادین متجاهر در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی اظهار کرد: شهروندان هرگونه خبر در رابطه با وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب در سطح شهر و معابر را با شماره فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

.

.


بازنشر از : منبع: ایسنا


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین