فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو زورگیر و شناسایی از سوی ۳۴ مالباخته خبرداد.

1401\08\23 17:45:18


دستگیری دو زورگیر خشن. مصدومیت یکی از مالباخته‌ها با ضربات چاقو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو زورگیر و شناسایی از سوی ۳۴ مالباخته خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت و زورگیری در محدوده دولت آباد توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری دولت آباد با رصد میدانی، بررسی های تخصصی و به دست آوردن پیک جرائم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش انتظامی خود قرار دادند تا اینکه ماموران حین گشت زنی سوژه های مورد نظر را در حالیکه قصد زورگیری از یک جوان در محدوده دولت آباد را داشتند مشاهده می کنند، طی تعقیب و گریز موتور سیکلت متوقف، راکب دستگیر که متاسفانه ترک نشین از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه پس از هماهنگی های لازم متهم دستگیر شده برای بررسی تخصصی و کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل کارآگاهان مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی شهرستان ری شد ابراز داشت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به جرم خود، محل اختفاء و مشخصات همدست خود را به ماموران اعلام کرد که پس از هماهنگی های قضائی متهم طی یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان به ده ها فقره سرقت زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهرری اعتراف کردند که تا کنون 34 شاکی نیز شناسایی شده اند.

جلیلیان گفت: در طی این سرقت ها یکی از شاکیان که در زمان سرقت در برابر سارقان مقاومت کرده بود به علت جراحات وارده از سلاح سرد(چاقو) سارقان،در بیمارستان بستری بود که وضعیت جسمانی وی روبه بهبود است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اخذ شکایت از شاکیان، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

.

.


بازنشر از : منبع: فارس


قفسه فلزی - قفسه انبار