هاشم میرزانژاد شکارچی سازمان محیط زیست حفاظت از محیط زیست اردبیل-فرمانده یگان

1401\07\07 16:57:05


دستگیری ۲ شکارچی متخلف در کوثر. با شکارچیان قاطعانه برخورد می‌شود

اردبیل-فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ۲ شکارچی متخلف پس از ۲ روز پایش و جمع‌آوری اطلاعات توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست در کوثر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم میرزانژاد ظهر پنجشنبه در بازدید از محیط زیست کوثر اظهار کرد: ۲ شکارچی متخلف پس از ۲ روز پایش و جمع‌آوری اطلاعات توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست در کوثر شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این شکارچیان متخلف اقدام به زنده گیری پرندگان شکاری می‌کردند که از آنها ۲ پهله پرنده شکاری دلیجه، ۶ بال یاکریم و ۲ بال کبوتر به همراه ۵ رشته تور و ادوات زنده‌گیری پرنده کشف و ضبط شد. فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان حوزه شکار و صید غیر مجاز ادامه داد: شکارچیان متخلف دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضائی شدند. میرزانژاد با هشدار به شکارچیان غیرمجاز تصریح کرد: با متخلفان حوزه شکار و صید غیرمجاز بدون اغماض برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

وی افزود: از دوستداران محیط زیست و حیات وحش تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی، موارد را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ و یا تماس با ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های استان اطلاع دهند.. .


بازنشر از : مهر

هاشم میرزانژاد

شکارچی

سازمان محیط زیست

حفاظت از محیط زیست


فروش اینترنتی لباس بچه