رحیم نوعی اقدم قزوین سوسنگرد قزوین- یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال از مید

1401\08\23 17:34:20


دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال از میدان خارج کردن جریان انقلاب است

قزوین- یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال از میدان خارج کردن جریان انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی روز به روز رشد کرده و بالنده‌تر از قبل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم در مراسم سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد که پیش از ظهر دوشنبه در سالن اجتماعات لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد اظهار کرد: زمانی که امام راحل علیه طاغوت قیام کردند دست‌خالی بودند اما خداوند به اخلاص، قیام، و تبعیت مردم برکت داد و اراده مردم به اراده الهی تبدیل شد و در نهایت انقلاب به پیروزی رسید.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) بیان کرد: انقلاب اسلامی در فضای دو قطبی جهان و وابستگی کشور به پیروزی رسید و از همان ابتدا شعار امام (ره) و راهبرد انقلاب اسلامی مبتنی بر «نه شرقی و نه غربی» بود. وی ادامه داد: یکی از دلایلی که ما تمایل به مذاکره با آمریکا نداریم این است که آمریکا موجودیت ما را نمی‌پذیرد. این مسئول با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در سایه استقلال به کشوری قدرتمند تبدیل شده است عنوان کرد: درگیری ایران و آمریکا از استقلال ایران شروع شد و به همین دلیل سال‌ها فتنه‌های گوناگونی را بر ملت مظلوم ایران تحمیل کردند.

وی خون پاک شهدا و رشادت مردم را علت شکست حصر آبادان دانست و تصریح کرد: ما تاکنون در برابر تهدیدها، تحریم‌ها، محاصره‌ها و بدترین رفتارهای غیرانسانی آمریکا مقابله کردیم و درحالی‌که جهان آمریکا را قدرت بزرگ می‌خواند انقلاب ما با تکیه‌بر اخلاص و اراده و بدون اعتنا به آمریکا ماندگار شد. نوعی اقدم تصریح کرد: پس‌ازآن انقلاب ما در مقابل گروهک‌ها، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها که قصد نابودی انقلاب را داشتند ایستادیم و این در حالی بود که در یک روز نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور و ۷۲ تن از سران کشور شهید شدند اما ما بازهم روی پای خود ایستادیم. وی ادامه داد: آمریکا اسرائیل را بزرگ کرد تا قدرت سوم جهان را در نطفه خفه کند اما انقلاب رشد کرد و بالنده شد و ما حزب‌الله را ساختیم چنانچه که امروز حزب‌اللهی که در ابتدا یک یا دو لشکر بود، به ادبیات بزرگ جهان اسلام تبدیل شده و در مقابل آمریکا توان ایستادگی دارد.

این مسئول تشریح کرد: در همان ابتدای انقلاب جنگ به ما تحمیل شد ما از ۳۶ کشور اسیر داشتیم و این نشان می‌داد تمام جهان با ما به مقابله پرداخته بود و میان‌داری این جنگ را صدام به عهده داشت تا با تصرف تهران بر ما چیره شود اما پیروزی از آن جوانان اسلام شد. وی تأکید کرد: پس‌ازآن دشمن خواست تا با نفوذ به عمق مقاومت کمر ایران را شکسته و پس‌ازآن ایران را مورد هدف قرار دهد که اگر شهید قاسم سلیمانی به‌موقع ورود پیدا نمی‌کرد شاهد اتفاقات بدی در منطقه بودیم. این مسئول عنوان کرد: آنچه در سوریه شاهد بودیم تشکیل جغرافیای مقاومت به دستور مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار دل‌ها بود و دیدیم که این جغرافیا چگونه با پیروزی برابر داعش وامریکا امروز شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: آمریکا به لحاظ نظامی نمی‌تواند هیچ غلطی کند چنانچه ناوهایی که تا دیروز در خلیج فارس بودند امروز از ما ۷۵۰ کیلومتر فاصله دارند. این مسئول مطرح کرد: شما قهرمانان وطن باید محکم بایستید چراکه مسیر شما مسیر حق، مسیر حسین و مسیر نماز است و علم شما هیهات من الذله بوده و وعده خدا حق است. وی افزود: امروز دشمن از طریق جنگ ترکیبی ورود پیدا کرده تا ما را از میدان خارج کند و دراین‌بین عده‌ای را در میدان آورده با اهانت به پرچم و قرآن ما را مورد هجمه قرار دهد.

این مسئول در پایان گفت: امروز استقامت ما در عشق، فهم و نشاط برای انقلاب خلاصه می‌شود تا ما بتوانیم محکم‌تر پای انقلاب بایستیم و از انقلاب دفاع کنیم.. .


بازنشر از : مهر

رحیم نوعی اقدم

قزوین

سوسنگرد


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی