دفاع مقدس (جنگ تحمیلی) امام جمعه کاشان رزمندگان اسلام کاشان- نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: دلاوری‌ رزمندگا

1401\07\07 16:56:19


دلاوری‌ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در تاریخ فراموش نشدنی است

کاشان- نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: دلاوری‌ رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در طول آن سال‌ها مردم ایران با هم توانستند در مقابل دشمنان مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه سرنوشت مقاومت در برابر دشمن چیزی جز پیروزی نیست، ابراز داشت: در دفاع مقدس این‌همه شهید دادیم تا یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهیم. نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به اینکه خون‌های جوانان زیادی در طول بیش از چهار دهه از انقلاب ریخته شده است، تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان کشور باید پاسداشت این خون‌ها باشند. وی با اشاره به اینکه رزمندگان در زمان دفاع مقدس دارای ایمان قوی و باورهای مذهبی بودند، گفت: اگر کوچک‌ترین سستی در رزمندگان ایجاد می‌شد سرنوشت جنگ چیزی غیر از آن بود که رخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه این جوانان یاران و سربازان بنیانگذار انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) هم مردم انقلابی ایران با رهبر انقلاب بیعت شدند. وی با اشاره به اینکه ولی و امام حتی اگر حضرت علی (ع) هم باشد برای پیش رفتن امور احتیاج با یاران باوفا دارد، تاکید کرد: در زمان دفاع مقدس دولت و حکومت با اتکا به یاران باوفایی همچون رزمندگان توانست بر استکبار پیروز شود. نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با بیان اینکه دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در تاریخ فراموش نشدنی است، گفت: برخی از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جنگی همانند آنچه در آزادسازی خرمشهر رخ داد رخدادهای بی نظیری در تاریخ جنگ بوده و است..

.


بازنشر از : مهر

دفاع مقدس (جنگ تحمیلی)

امام جمعه کاشان

رزمندگان اسلام


فروش اینترنتی لباس بچه