اردبیل اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل-کارکنان تبلیغ

1401\11\01 19:48:14


دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل با فرمانده سپاه استان اردبیل

اردبیل-کارکنان تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه اردبیل اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه را محکوم کرده و حمایت خود را از مجموعه سپاه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محسنی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل عصر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان اردبیل که با حضور کارکنان این اداره و جمعی از روحانیون اردبیل برگزار شد، در سخنانی ضمن محکوم کردن مصوبه پارلمان اروپا، اظهار کرد: سپاه پاسداران نیروی انقلابی و ارزشی در تمام دوران انقلاب اسلامی، ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و همین امر موجب عصبانیت و خشم استکبار جهانی بویژه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شده است.

وی اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است علیه نهاد ضد تروریسم را از روی استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات در ایران دانست و افزود: اقدام کور اروپایی ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت و چهره درخشنده این نهاد رسمی و نظامی ایران را در افکار عمومی جهان روشن تر خواهد ساخت. معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: اقدام نظام سلطه در مقابله با سپاه به دلیل نقش موثر این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت داخلی و ثبات منطقه بوده و بر همگان ثابت شده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند دهه گذشته تاکنون همه توطئه ها، اختلاف افکنی و آشوب در کشور های منطقه را با صلابت و اقتدار خنثی کرده و امنیت و آرامش را در منطقه ایجاد کرده است. در ادامه غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تقدیر از حمایت های اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از این مجموعه، ایستادگی در برابر هجمه دشمنان و دفاع از مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی و ایجاد امنیت پایدار منطقه را مهم ترین رسالت سپاه عنوان کرد..

.


بازنشر از : مهر

اردبیل

اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی