فرید کریمی زاده راهنمایی و رانندگی خوزستان قطار مرز شلمچه شلمچه - رئیس پلیس را

1401\06\23 23:58:12


راه اندازی قطار ریل باس رایگان در مرز شلمچه

شلمچه - رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: در راستای تسهیل جابه‌جایی زائران اربعین از مرز شلمچه تا خرمشهر قطار ریل باس رایگان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرید کریم زاده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران تاکید بر اینکه تمهیدات ترافیکی لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است، بیان کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی در طول محورها و نقاط حادثه خیز تأمین امنیت ترافیکی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راهور خوزستان تصریح کرد: هم اکنون در پایانه مرزی شلمچه اتوبوس‌های لازم برای جابه‌جایی از مرز مهران تا مقصد زائران پیش بینی و آماده ارائه خدمات هستند. وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم به منظور تسهیل تردد و جلوگیری از مشکلات ترافیکی برای زوار اندیشیده شده افزود: امید است که همه رانندگان، ساکنان و مجاوران از تردد غیر ضروری در محور شلمچه – خرمشهر خودداری کنند. ریس پلیس راهور خوزستان گفت: از همه رانندگان و زائران انتظار می‌رود که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، رانندگی قانونمندی داشته باشند و با برنامه‌ریزی برای سفر خود حتماً با استراحت کافی به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا شاهد هیچ گونه حادثه تلخی برای رانندگان نباشیم..

.


بازنشر از : مهر

فرید کریمی زاده

راهنمایی و رانندگی خوزستان

قطار

مرز شلمچه


نمایندگی بوتان تهران