سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه ۶ ساله توسط خانمی در کمتر از ۲۰ دقیقه خبر داد.

1401\06\16 18:26:22


ربوده شدن دختر بچه ۶ ساله به بهانه نذری در تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه ۶ ساله توسط خانمی در کمتر از ۲۰ دقیقه خبر داد.

 سرهنگ امیر هوشنگ امیری اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان خراسان، بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند.

در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه ۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از محل جغرافیای جرم و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، دختر بچه زمانی که از مسجد خارج شده توسط خانمی ربوده و از محل دور شده اند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با پیگیری و اقدامات فنی پلیسی در کمتر از ۲۰ دقیقه مشخص شد، فرد رباینده در محدوده شهر ری حضور دارد و با تماس با خانواده دختر بچه درخواست پول کرده است.

عکس | ربوده شدن دختر بچه ۶ ساله به بهانه نذری در تهران

این مقام انتظامی گفت: متهم به ناچار دختر بچه را در محلی که ربوده بود منتقل و رها می‌کند و این کودک در کمال صحت و سلامت به آغوش گرم خانواده برگرداننده شد.

سرهنگ امیری ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد زن سارق در ابتدا به بهانه‌های غذای نذری کودک ۶ ساله را فریب و سپس با نافرجام ماندن نقشه، طلاهای این کودک و مقداری پول که داخل کیف همراه وی بوده  کودک را در محل سرقت رها کرده است.

وی گفت: تلاش در جهت دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای بررسی تخصصی به اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران ارسال شده است.

.

.


بازنشر از : منبع: همشهری


قفسه فلزی - قفسه انبار