شرکت گاز آذربایجان غربی علیرضا شیخی مصرف گاز ارومیه - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: روزانه به طور متوسط ۲

1401\09\23 23:44:06


روزانه ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در آذربایجان غربی مصرف می شود

ارومیه - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: روزانه به طور متوسط ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف می ‌شود.

علیرضا شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیش بینی می‌شود با کاهش دما در روزهای آینده میزان مصرف افزایش یابد، افزود: بیش از یک میلیون و ۱۱۷ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۰ درصد مشترکین روستایی و مابقی شهری هستند.

وی، با اشاره به شبکه گازرسانی در استان افزود: امسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده است. شیخی گفت: در هفته دولت امسال بیش از ۱۴۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تلاش می‌شود تا دهه فجر بیش از ۱۰۰ روستای دیگر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند. وی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های گازرسانی به روستا تا پایان سال میزان بهره مندی مشترکین از گاز طبیعی به ۸۰ درصد خواهد رسید.

تبلیغات
مصالح ساختمانی
مصالح ساختمانی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، با بیان اینکه ضریب بهره مندی مشترکین گاز شهری بیش از ۹۹ درصد است، گفت: تا پایان سال عملیات گازرسانی به شهر نصرت آباد تکاب نیز به پایان خواهد رسید. وی، با اشاره آغاز فصل سرما و افزایش مصرف گاز در استان افزود: مجموعه تولید گاز در کشور ثابت است و با سرد شدن هوا مصرف گاز در بخش خانگی به شدت افزایش پیدا می‌کند و بخش صنعت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شیخی، با بیان اینکه افزایش مصرف گاز بخش خانگی، سوخت مصارف عمده را محدود می‌کند، اظهار داشت: با آغاز فصل سرما، گاز نیروگاههای ارومیه، ماکو، خوی و نیروگاه گازی ارومیه و همچنین کارخانه سیمان و صنایع قطع شده و این صنایع از سوخت مایع استفاده می‌کنند و در صورت برودت هوا و افزایش مصرف بخش خانگی، این محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، با اشاره به افزایش مصرف گاز در روزهای اخیر اضافه کرد: میزان مصرف گاز در این مدت به ۲۵ میلیون متر مکعب رسید و پیش بینی می‌شود با کاهش دما در روزهای آینده میزان مصرف افزایش یابد.. .


بازنشر از : مهر

شرکت گاز آذربایجان غربی

علیرضا شیخی

مصرف گاز


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر