فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه دار مغازه های این شهرستان با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد.

1401\09\16 18:06:16


زمین گیری سارق مغازه های لاهیجان با شلیک پلیس

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه دار مغازه های این شهرستان با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد.

 سرهنگ حمید محمدی‌نسب، در گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها در کنار ارتقاء سطح آگاهی عمومی با آموزشهای همگانی، موجب کاهش وقوع سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

وی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت از مغازه در برخی از مناطق شهرستان لاهیجان و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بازکیاگوراب با تحقیقات همه جانبه و اقدامات فنی ، سارق سابقه دار ۳ فقره از این پرونده ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در خلال رسیدگی به این پرونده ها ، سارق را در حین تردد در سطح حوزه مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند، اذعان داشت: این فرد به محض رویت پلیس به وسیله یک قبضه سلاح سرد و شوکر برقی به سمت ماموران حمله ور شده و ماموران انتظامی با تیراندازی او را مجروح و دستگیر کردند.

تبلیغات
نمایندگی زومر
نمایندگی زومر

زومر ایران ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، تامین و اجرای اتوماسیون خانگی وتعمیر جگ و درب پارکینگ است.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه سارق ۳۰ ساله بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل شد اذعان داشت: بعد از اقدامات اولیه درمانی ، حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

.

.


بازنشر از : منبع: برنا


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین