آلودگی هوا قزوین طرح زوج و فرد خودروها قزوین - با توجه به افزایش آلودگی هوا ساعات کار ادارات و مراکز آموزشی استان

1401\11\01 23:18:11


ساعات کار ادارات و مراکز آموزشی در قزوین تغییر کرد. احتمال اعمال زوج و فرد برای خودروها

قزوین - با توجه به افزایش آلودگی هوا ساعات کار ادارات و مراکز آموزشی استان قزوین تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر با افزایش شاخص آلودگی هوا در شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک تصویب کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان برنامه کاری مراکز اداری و آموزشی در شهرستان های قزوین، البرز و آبیک را برای روزهای یکشنبه و دوشنبه اعلام کرد.

بر این اساس ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان قزوین به غیر از دستگاه های خدمت رسان و بانک ها از ساعت 9 تا 14 خواهد بود. در شهرستان البرز همه مدارس این شهرستان به جز مدارس روستایی بخش محمدیه به صورت مجازی برگزار خواهد شد. همچنین کلیه مدارس شهرستان آبیک به جز روستاهای آقچری، چناسک، شکرناب، خزنان، ابراهیم‌آباد، صمغ‌آباد و زیاران مجازی است.

تبلیغات
تعمیر کولرگازی
تعمیر کولرگازی

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .

مدارس شهرهای قزوین، اقبالیه‌ و محمودآباد نیز به صورت مجازی خواهد بود و مدارس روستایی به صورت عادی دایر است. همچنین عوامل اجرایی مدارسی که به صورت غیرحضوری می‌باشند، نیاز به حضور در مدرسه ندارند. بر اساس اعلام این کارگروه، آزمون‌های المپیادهای علمی و نهایی مدارس بزرگسال و آموزش از راه‌دور مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد و سیستم گرمایشی تمام مدارس غیرحضوری نیز باید طبق شیوه‌نامه ابلاغی خاموش شوند.

اعمال محدودیت ها در رابطه با دانشگاه ها وجود ندارد و امتحانات دانشگاه‌ها طبق روال عادی و زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد. همچنین بنا به اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین در صورت ادامه آلودگی هوا در سطح این ۳ شهرستان، احتمال زوج و فرد شدن تردد خودروها از روز دوشنبه وجود خواهد داشت.. .


بازنشر از : مهر

آلودگی هوا

قزوین

طرح زوج و فرد خودروها


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین