سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل علی اکبری هشت سال دفاع م اردبیل- فرمانده سپاه

1401\11\01 23:13:11


سربازان مدافعان بی‌ادعای وطن هستند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سربازان مدافعان بی‌ادعای وطن هستند که در دوران دفاع مقدس صلابت و سلحشوری خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر شنبه در مراسم تجلیل از سربازان نمونه در قالب جشنواره «علی‌اکبر» در اردبیل اظهار کرد: سربازان در طول تاریخ نقش مهم و مؤثری را در دفاع از ناموس و کیان این کشور بر عهده داشته و سعی داشتند وظیفه خطیر نگهبانی از این سرزمین را به شایستگی انجام دهند.

وی شهادت ۶۰ هزار سرباز را در دوران دفاع مقدس یادآور شد و تصریح کرد: ۱۷۰ هزار سرباز نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه و مدال جانبازی رسیدند که این سلحشوری‌ها گواه بر حقانیت سربازان و مدافعان حریم ولایت و امت است. فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نیروهای مسلح امروز در اوج صلابت و سلحشوری در صحنه‌های مختلف حضور دارند و در این بین سربازان کشورمان همواره با احساس مسئولیت تلاش کردند تا وظیفه خطیر خود را به شایستگی انجام دهند. محمدی اصل افزود: آراستگی سربازان ما به تعهد و عشق به وطن زبانزد عام و خاص است و در طول تاریخ این سرزمین سربازان بی‌ادعا و در عین حال گمنام همواره تلاش کردند تا در سنگر خدمت‌رسانی حضوری مؤثر و نقش‌آفرین داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشور ما امروزدر حساس‌ترین مقطع نیاز به پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه دارد چرا که کشور با همه توان و بضاعت خود در عرصه‌ها و سنگرهای مختلف به میدان آمده تا این ملت و نظام را به هر شکل ممکن به زانو درآورد. محمدی اصل اضافه کرد: باید نقش بی‌بدیل خود را در دفاع از این سرزمین به شایستگی انجام دهیم و سربازان در حقیقت مدافعان بی‌ادعای وطن هستند که توانسته‌اند مسئولیت و مأموریت خود را به درستی انجام دهند. وی به هجمه اخیر استکبار جهانی علیه سپاه و این مجموعه بی‌ادعا اشاره کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران در چهار دهه حیات مبارک خود توانسته در حوزه‌های مختلف نقش غیرقابل انکار خود را به اثبات رسانده و انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نمونه این تلاش مجاهدانه را خنثی کردن توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی، کمر همت برای عمران، آبادانی و سازندگی کشور و دفع خباثت دشمن در صحنه فرهنگی و رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: سپاه با حضور قدرتمندانه در صحنه‌های مختلف در حقیقت انقلاب اسلامی را به نقطه امنیت کامل و ثبات واقعی رسانده است.. .


بازنشر از : مهر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اردبیل

علی اکبری

هشت سال دفاع م


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی