یوسف نوری آموزش و پرورش سند 2030 کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: سند ۲۰۳۰ برخلاف قواعد آموزشی و تربیتی ما بود و در م

1401\07\07 19:47:10


سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور به هیچ وجه اجرا نمی‌شود

کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: سند ۲۰۳۰ برخلاف قواعد آموزشی و تربیتی ما بود و در مدارس کشور به هیچ وجه اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: سند ۲۰۳۰ برخلاف قواعد آموزشی و تربیتی ما بود و در مدارس کشور به هیچ وجه اجرا نمی‌شود.

وی بیان کرد: در سال جدید تحصیلی برای مسائل تربیتی و مهارتی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است و سعی در اجرای آن به بهترین شکل آن را داریم. وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در سال جاری با استفاده از خیرین و همچنین توجه دولت توانستیم فضاهای آموزشی و ورزشی دانش‌آموزی را برای تحصیل دانش‌آموزان مهیا کنیم. وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تریبت دانش‌آموزان وظیفه سنگینی دارد، بنابراین همه دستگاه‌ها و نهادها باید به کمک این وزارتخانه بیایند تا رسالت خود را انجام دهد.

نوری با بیان اینکه ۴۹ میلیون جلد کتاب درسی در ۹۰۰ عنوان توزیع شده است، گفت: در تألیف کتاب‌های درسی علاوه بر جنبه آموزشی مسئله تربیتی را مد نظر داشتیم. وی با اشاره به جذب یک هزار و ۳۰۰ نفر هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان متذکر شد: با نگاه به دانشگاه فرهنگیان توانستیم بخشی از مشکلات آن را کاهش دهیم و مشکل کمبود نیرو را با ساز و کارهای داخلی برطرف کردیم.. .


بازنشر از : مهر

یوسف نوری

آموزش و پرورش

سند 2030


تعمیر پکیج دیواری