فناوری نانو پارک علم و فناوری اشتغال زنجان-رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: ساخت سه خانه خلاق از جمله خانه

1401\09\23 20:14:14


سه خانه خلاق توسط پارک علم و فناوری ایجاد می شود

زنجان-رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: ساخت سه خانه خلاق از جمله خانه خلاق بانوان، خانه خلاق نوجوان و خانه خلاق صنایع‌دستی، جزو برنامه‌های پارک علم و فناوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آذر پیوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه بهره‌مندی از توان و خلاقیت قشر جوان و نخبگان استانی مورد توجه است، گفت: ساخت سه خانه خلاق از جمله خانه خلاق بانوان، خانه خلاق نوجوان، خانه خلاق صنایع‌دستی، جزو برنامه‌های پارک علم و فناوری است که طی دو ماه آینده اتفاقات خوبی در این زمینه در استان رخ خواهد داد.

وی ابراز داشت: توجه به فعالیت‌های پارک‌ها بسیار حائز اهمیت است اما متأسفانه بودجه پارک علم و فناوری زنجان علی‌رغم پتانسیل بالایی که در آن وجود دارد کم است. رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: داشتن فضای فیزیکی مناسب نیز بسیار مهم است و معتقدیم باید زمین در دسترس پارک بالای ۲۰ هکتار و نزدیک مراکز دانشگاهی باشد که اقداماتی در این رابطه انجام شده است. آذرپیوند تاکید کرد: طی سال گذشته وضعیت صندوق خوب نبود و یک صندوق تعلیق شده تحویل بنده شد و بعد از مدت کوتاهی ۱۵ سرمایه‌گذار از داخل استان جذب صندوق کردیم و سرمایه صندوق را از ۳ میلیارد تومان به ۲۵ میلیارد تومان رساندیم.

وی افزود: برای راه‌اندازی سه مرکز نوآوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که یکی از مراکز با همکاری اداره‌کل فنی‌وحرفه ای، مرکز نوآوری دوم با همکاری بخش خصوصی در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و مرکز سوم با همکاری شبکه سلامت «شبیه‌سازهای حوزه پزشکی» ایجاد خواهد شد. رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان تصریح کرد: ساخت سه خانه خلاق از جمله خانه خلاق بانوان، خانه خلاق نوجوان، خانه خلاق صنایع‌دستی، جزو برنامه‌های پارک علم و فناوری است که طی دو ماه آینده اتفاقات خوبی در این زمینه در استان رخ می‌دهد. آذرپیوند تاکید کرد: درآمد حسابرسی شده شرکت‌های مستقر در پارک استان در ۶ ماهه اول سال، رقمی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان بود.

وی افزود: میزان جذب سرمایه شرکت‌های پارک در سال‌جاری ۴۰ میلیارد تومان بوده و امسال ۴۲۵ فرصت شغلی نیز توسط پارک و علم و فناوری استان، ایجاد شده است. رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان ابراز داشت: استان زنجان با ۹۳ شرکت در رتبه ۱۳ کشور قرار دارد اما در اختصاص بودجه به استان ظلم می‌شود و پارک استان با همه امکاناتی که ندارد ۹۹ شرکت پذیرفته شده دارد که در این محل در حال فعالیت است.. .


بازنشر از : مهر

فناوری نانو

پارک علم و فناوری

اشتغال


تولید کارتن و سفارش کارتن