فرماندهی انتظامی لرستان سید اسماعیل حسینی خرم آباد خرم‌آباد- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تاکید کرد:

1401\11\01 23:21:03


سپاه در حفظ حاکمیت نظام و به چالش کشیدن دشمنان موفق بوده است

خرم‌آباد- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تاکید کرد: سپاه تا به امروز در تمامی مأموریت‌ها در راستای حفظ حاکمیت نظام و به چالش کشیدن دشمنان انقلاب موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز شنبه در دهمین دوره از آزمون حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان پایور، وظیفه و خانواده مجموعه انتظامی و اعضای وابسته همزمان با کل کشور در سخنانی با اشاره به نقش قرآن در زندگی انسان‌ها، اظهار داشت: قرآن کریم آمده است تا با هدایت و راهنمایی‌های خود، دست انسان را بگیرد و به بالاترین مراتب کمال برساند، از این رو بر همه مسلمانان است که با آن مأنوس شده و در پی شناخت هر چه بیشتر آن باشند.

یکی از مؤلفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی قرآن و امور معنوی است وی، افزود: انس با قرآن از برترین لذاتی است که دلدادگان به قرآن، از آن بهره می‌جویند و در پناه آیات آسمانی اش، آرامش و معنویت کسب می‌کنند، اهل قرآن در پرتو انوار این کتاب الهی، راه را از بی راهه می‌شناسند و از ظلمات به در می آیند، چرا که این کتاب، تجلی خداوند بر مردم است. رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از مهم‌ترین زیربنا و مؤلفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی را قرآن و امور معنوی دانست و گفت: این قدرت بی بدیل باید با بهرمندی هرچه تمام تر از فرهنگ قرآنی کمافی السابق حفظ شود. حجت الاسلام حسینی مازندرانی از نیروهای مسلح و دیگر سربازان و مدافعان این سرزمین به عنوان مدافعان قرآن کریم یاد کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح درجمهوری اسلامی نه تنها وظیفه دفاع از کشور را عهده دار هستند، بلکه همه آنها مدافعان قرآن کریم هستند و باید سپاسگزار باشیم که به برکت جمهوری اسلامی، نور قرآن کریم در دورافتاده‌ترین نقاط تابیده و هر روز این فروغ قرآنی نورانی‌تر می‌شود.

وی، ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی این است که نشان دهیم نیروهای مسلح ما علاوه بر اقتدار دفاعی، اقتدار فرهنگی و قرآنی نیزبر خوردار هستند و این امر مهم را رونق خواهیم داد و به رخ جهانیان خواهیم کشاند. بیش از هر موقعی نیازمند به آموزه‌های قرآن کریم هستیم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در ادامه سخنان خود عصر حاضر را بیش از هر موقع نیازمند به آموزه‌های قرآن کریم دانست و گفت: بی‌تردید امروز و در عصر هجوم سازمان یافته اندیشه‌های الحادی و فاسد به حریم کشورهای اسلامی بیش از هر موقع نیازمند به آموزه‌های قرآن کریم هستیم و باید به تکریم مفاهیم بلند باورهای مقدس اسلام بپردازیم. حجت الاسلام حسینی مازندرانی، افزود: در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم، سلطه‌گران با ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای می‌خواهند تا روح مسلمانان و خانواده‌های آنها را تسخیر کنند و بذر کینه و فساد در آن بکارند تا محصولی از تردید و انحراف به دست آورند و باید در این راه با تمسک به قرآن کریم از این مسیر عبور کنیم.

وی د ربخش دیگری از سخنان خود به دشمنی سیاستمداران غربی و اتحادیه اروپا نسبت به سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: وقوع انقلاب اسلامی و پا برجا شدن اصول آن در کشور، یقیناً حافظانی را طلب می‌کرد که بتوانند از هویت آن به صورت دائم محافظت کنند، این حافظان انقلاب، با نور تدبیر حضرت امام (ره) در نهاد انقلابی سپاه پاسداران خلاصه شد و این مسئله برای دشمنان ملت ایران غیر قابل تحمل شد. رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: با نگاهی گذرا به کلام امامین انقلاب درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از نگاه عمیق و چند بعدی به این نهاد دارد زیرا تفاوت ماهوی بین سپاه و دیگر نیروهای مسلح، رسالت و مأموریت سنگین‌تر این نهاد مولود انقلاب از دیگر نهادهای مسلح است و آن اینکه افزون بر مسئولیت نظامی مشترک سپاه با ارتش، به عنوان بازوان توانمند ولایت و رهبری، سپاه پاسداری از حاکمیت جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های مورد نیاز را بر عهده دارد و تا به امروز نیز در تمامی مأموریت‌ها در جهت حفظ حاکمیت نظام و به چالش کشیدن دشمنان انقلاب موفق بوده و دشمن را سرخورده کرده است.. .


بازنشر از : مهر

فرماندهی انتظامی لرستان

سید اسماعیل حسینی

خرم آباد


قفسه فلزی - قفسه انبار