رئیس پلیس آگاهی استان البرز، از دستگیری کلاهبردار حرفه ای، که با شیوه تعویض کارت بانکی از افراد مسن و بی سواد کلاهبرداری می کرد خبر داد.

1401\08\23 20:37:12


شعبده بازی مرد بی رحم برای پیرمرد و پیرزن ها در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز، از دستگیری کلاهبردار حرفه ای، که با شیوه تعویض کارت بانکی از افراد مسن و بی سواد کلاهبرداری می کرد خبر داد.

 سرهنگ فضل الله سواری پور، با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر اینکه، فردی جلوی عابر بانک ها و پمپ بنزین ها از افراد بی سواد و مسن، با بیان اینکه  کارت عابر بانک  بنده معیوب می باشد اطمینان آن ها را جلب کرده و با گرفتن کارت عابر بانک آن ها اقدام به حفظ نمودن رمز کارت ها کرده و در حین عودت کارت اقدام به جابجایی و تحویل کارتی مشابه همان بانک صادر کننده کارت که به نام افراد غیر بوده کرده سپس از محل متواری و در فرصت مناسب حساب کارت ها را خالی می کرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و با اطلاع از حضور  کلاهبردار  در پمپ بنزین وحیدیه شهرستان شهریار در عملیاتی وی را دستگیر کرده  و در بازرسی از متهم 16 کارت بانکی از وی کشف شد.

سرهنگ سواری پور بیان داشت: متهم در بازجویی های پلیسی در مواجه با دلایل و شواهد به کلاهبرداری از افراد مسن و بی سواد به شیوه تعویض کارت بانکی اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به  مرجع قضائی  تحویل داده شد.

.

.


بازنشر از : منبع: رکنا


نمایندگی بوتان تهران