روح الله سلگی استانداری مازندران اصحاب رسانه ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به مشکلات اجتماع

1401\09\23 20:19:22


شناخت ماهیت تهدیدات فرهنگی ضروری است. تشکیل قرارگاه رسانه‌ای و فرهنگی در مازندران

ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به مشکلات اجتماعی، خواستار گفتگوی بین نسلی و گسترش جهاد تبیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی عصر چهارشنبه در جلسه هیئت اندیشه ورز گروه‌های نخبگانی و کانون‌های دانشگاهی مازندران گفت: تبیین راهبردهای عزت، امنیت و بالندگی متأثر از انقلاب اسلامی و نمادهای اقتدار و عزت کشور در مقطع کنونی حائز اهمیت است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فضای مجازی را توسط معاندان یادآور شد و افزود: تلاش برای حفظ مرجعیت رسانه‌ای و اعتماد بخشی در ساختارهای فرهنگی و سیاسی با عمق بخشی به مطالعات اجتماعی و ارتقای سواد رسانه‌ای ضرورت دارد. وی لزوم ارتباط گسترده اساتید دانشگاه‌ها با دانشجویان و تعمیق پیوند مربیان با دانش آموزان را خاطر نشان کرد و افزود: شناخت ماهیت تهدیدات فرهنگی و برنامه ریزی برای مقابله با ابعاد سازمان یافته آن حائز اهمیت است. سلگی با تاکید بر تقویت رسانه‌های کشور برای مقابله با حجم تهدیدات این عرصه افزود: دشمن با دسائس گوناگون و از جمله دروغ پردازی در صدد است تا مرجعیت رسانه‌ای و خبری را در دست بگیرد و بر بستر آن علیه ارزشهای انقلاب هجمه کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران بر لزوم تشکیل قرارگاه عملیاتی در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای در استان تاکید کرد و افزود: اساتید و نخبگان فرهنگی باید با حضور مؤثر در این قرارگاه و تولید فکر در زمینه چگونگی مقابله با جنگ نرم دشمنان به استحکام پایه‌های فرهنگی کشور اهتمام بورزند. وی با اشاره به نقش برجسته آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در عرصه تعاملات فرهنگی خواستار ورود عناصر فکری این دستگاه‌ها برای تبیین هرچه بیشتر دستاوردها و مقابله با تهدیدات نرم شد.. .


بازنشر از : مهر

روح الله سلگی

استانداری مازندران

اصحاب رسانه


تعمیر پکیج دیواری