بوشهر حسن ملکی‌زاده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دانش بوشهر- رئیس دانشگاه

1401\09\23 23:47:05


صدور مجوز استخدام نیروی پرستاری استان بوشهر ضروری است

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر ضرورت صدور مجوز استخدامی گفت: صدور مجوز استخدام نیروهای پرستاری برای استان بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده چهارشنبه شب در نشست با مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت اظهار داشت: با توجه به اینکه سرمایه‌های اصلی و ارزشمند هر سازمانی نیروی انسانی آن است بنابراین توجه به مسائل رفاهی همکاران به‌ویژه کادر پرستاری ضرورت انکارناپذیر بوده و انتظار است در قوانین بالادستی به این امر توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: حرفه‌ای شدن پرستاران با گرایش به سمت رشته‌های ارشد از دیگر مسائلی است که باید مدنظر قرار گیرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر توجه به پرستاری بهداشت جامعه و توسعه مراکز خدمات پرستاری در منزل خاطرنشان کرد: با توسعه مراکز پرستاری در منزل شاهد گسترش حوزه پرستاری در سطح جامعه خواهیم بود. نشست دکتر رضا علی نژاد مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاون درمان و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیرامون مسائل و مشکلات پرستاران در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

همایش دو روزه مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت باهدف پایش عملکرد و بررسی تهیه و توزیع منابع و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با حضور مدیرکل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت برگزار شد.. .


بازنشر از : مهر

بوشهر

حسن ملکی‌زاده

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

دانش


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی