محمد علی محمدی همدان سرویس مدارس همدان- فرماندار همدان گفت: البسه دانش آموزان باید براساس قیمت مصوب و اعلامی و ن

1401\06\23 21:11:05


ضرورت برخورد جدی با متخلفان در حوزه روپوش مدارس همدان

همدان- فرماندار همدان گفت: البسه دانش آموزان باید براساس قیمت مصوب و اعلامی و نصب بر ورودی مغازه‌ها باشد و با هر گونه گران فروشی بالاتر از قیمت مصوب برخورد قانونی صورت گیرد.

محمدعلی محمدی چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان گفت: یک اکیپ بازرسی در این ایام باید بازار البسه مدارس، کیف، کفش و لوازم التحریر را به صورت ویژه بازرسی نماید و در صورت مشاهده تخلف در محل اعمال قانون کنند.

وی با اشاره به تعیین و ابلاغ نرخ البسه مدارس در شهرستان همدان افزود: هیچ موردی همچون نوع جنس پارچه و بزرگ و کوچک کردن سایزها نباید تأثیری در قیمت مشخص شده بگذارد و می‌بایست نرخ نامه البسه دانش آموزان در ورودی مراکز تولیدی نصب شود. فرماندار همدان با انتقاد از عدم برپایی نمایشگاه لوازم التحریر، کیف و کفش در همدان گفت: برپایی نمایشگاه علاوه بر رقابتی کردن عرصه محصولات باعث کاهش قیمت و رفاه حال مردم می‌شود محمدی یادآور شد: رخ نامه سرویس مدارس در کمیته ترافیک شهرستان مصوب و اعلام شد تا خانواده‌ها دغدغه سرویس دانش آموزان را نداشته باشند. این مسئول در ادامه افزود: قیمت مرغ باید بر اساس قیمت مصوب عرضه شود و به صورت ویژه بازرسی به عمل آید و در صورت نیاز با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان به منظور مدیریت بازار مرغ منجمد توزیع شود تا واحدهای فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب اقدام به فروش نکنند..

.


بازنشر از : مهر

محمد علی محمدی

همدان

سرویس مدارس


فروش اینترنتی لباس بچه