محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری غدیر خم ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری بر لزوم باشکوه ب

1401\06\30 18:26:16


ضرورت ترویج فرهنگ نهج البلاغه در جامعه

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری بر لزوم باشکوه برگزار کردن اجلاسیه بین‌المللی غدیر و ترویج فرهنگ نهج البلاغه تاکید کرد.

به گزار ش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین اجلاسیه بین المللی غدیر و ترویج نهج البلاغه، ضمن تسلیت ایام و تقدیر از مردم خوب ایران اسلامی و مازندران بابت حضور در حماسه اربعین حسینی، اظهار کرد: از جهاد ورزشی که توسط مدال آوران مازندرانی ما با حضور ۸۰ درصدی مازنی‌ها در کشور همراه بود نیز تشکر می‌کنیم.

وی درباره کنگره بین المللی غدیر بر لزوم ترویج فرهنگ غدیر تاکید کرد و گفت: وظیفه همگان است ما همه بدهکار ولایت و مرهون این فرهنگ هستیم. آیت الله لائینی با بیان اینکه مازندران افتخار تأسیس اولین حکومت شیعی را دارد، اعلام کرد: مردم مازندران میزبان برگزاری اجلاسیه شکوهمند غدیر هستند و برای برگزاری کنگره بین المللی غدیر در ماه آینده باید سنگ تمام بگذاریم و از شرمندگی امام علی (ع) در بیاییم. نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امیدواریم این کنگره همچون برنامه‌های دیگر قوی و سنگین برگزار شود تا دنیا بفهمد که اینجا جای پر زدن پشه‌ها نبوده و جای عقاب‌ها است..

.


بازنشر از : مهر

محمدباقر محمدی لائینی

امام جمعه ساری

غدیر خم


تولید کارتن و سفارش کارتن