هلال احمر خوزستان اربعین 1401 زائران اربعین آبادان آبادان- هشتمین دوره طرح ملی ا

1401\06\16 18:14:06


طرح ملی امداد و نجات اربعین ویژه خوزستان آغاز شد

آبادان- هشتمین دوره طرح ملی امداد و نجات در اربعین حسینی ویژه خوزستان در اردوگاه میثاق آبادان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و معاونش و همچنین ۵۰۰ امدادگر خوزستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی ظهر امروز چهارشنبه در آئین هشتمین دوره طرح ملی امداد و نجات در اربعین حسینی ویژه خوزستان که با حضور ۵۰۰ امدادگر خوزستانی برگزار شد، اظهار کرد: در دوره توان افزایی عوامل عملیاتی طرح ملی اربعین مروری بر روند ارتباطات و مخابرات و مدیریت تجمعات انبوه و جمعیت‌های متحرک را با هدف تلاش برای داشتن اربعینی مناسب و بدون مشکل خواهیم داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی به میزبانی شهرستان آبادان و با حضور ۵۰۰ امدادگر خوزستانی آغاز شد که قرار است پس از گذراندن این دوره در مرزها مستقر شوند و به زائران اربعین خدمت رسانی کنند. «امیرعباس نجفی» معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان در این مراسم بیان کرد: برگزاری حضوری این دوره باعث هم افزایی و افزایش سطح دانش عملی در دوران اربعین شده است. وی گفت: در این دوره نحوه امداد و نجات بین شهری در اربعین، امداد و نجات در حوزه تصادفات جاده‌ای، اتفاقات و حوادث طبیعی و انسانی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت..

.


بازنشر از : مهر

هلال احمر خوزستان

اربعین 1401

زائران اربعین

آبادان


برق و روشنایی لاله زار