جزیره خارگ محمد رضا دشتی‌زاده غسالخانه بوشهر بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: پروژه

1401\08\30 19:26:57


غسالخانه خارگ نوسازی می‌شود

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: پروژه بهسازی و نوسازی غسالخانه خارگ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال به همت مدیریت عملیات عمومی آغاز شده است.

محمدرضا دشتی زاده در حاشیه بازدید از پروژه غسالخانه خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: غسالخانه این جزیره در سال‌های گذشته احداث شده بود اما در وضعیت نامناسبی قرار داشت از این رو با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته مدیریت عملیات عمومی پایانه نفتی خارگ وارد عرصه شده و یک پروژه کوتاه مدت تعریف کرد.

وی افزود: پروژه بهسازی و نوسازی غسالخانه خارگ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال به همت مدیریت عملیات عمومی آغاز شده است. بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه، زمینه سازی برای تسریع و تسهیل امور مربوط به تشریفات اموات و متوفیان در آرامستان بوده است. دشتی زاده با اشاره به ضرورت افزایش سطح کیفیت، دقت و سرعت خدمات رسانی به شهروندان در این آرامستان خاطر نشان کرد: خدمت در آرامستان این جزیره و تسریع و تسهیل امورات مربوط به اموات شهروندان از جمله کارهای خداپسندانه و معنوی است که در زمینه اقدامات مناسبی صورت خواهد گرفت.

بخشدار ویژه خارگ در پایان یادآور شد: ارائه خدمات سهل و آسان به شهروندان، ساماندهی و بهسازی محوطه و خیابان‌های آرامستان، ضرورت افزایش سطح کیفیت، دقت و سرعت خدمات رسانی به شهروندان در سازمان آرامستان از برنامه‌های پیش رو است.. .


بازنشر از : مهر

جزیره خارگ

محمد رضا دشتی‌زاده

غسالخانه

بوشهر


نمایندگی بوتان تهران