فوتسال لیگ برتر فوتسال قم قم- قائم‌ مقام باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم از انتخاب فرهاد کشاورز به عنوان سرمربی جدید ت

1401\09\23 23:51:13


فرهاد کشاورز سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم شد

قم- قائم‌ مقام باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم از انتخاب فرهاد کشاورز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال لیگ برتری این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه بروفه شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه آنا صنعت سکان هدایت تیم فوتسال این باشگاه را به فرهاد کشاورز سپرد تا او در ادامه فصل جاری لیگ‌برتر کار هدایت تیم را بر عهده داشته باشد.

قائم‌مقام باشگاه آناصنعت پاسارگاد عنوان کرد: عصر امروز جلسه تعیین سرمربی جدید آنا صنعت پاسارگاد در دفتر باشگاه برگزار شد تا در نهایت خروجی این‌جلسه انتخاب فرهاد کشاورز باشد. وی بیان کرد: فرهاد کشاورز ۴۳ ساله اهل کرج و دارای مدرک مربیگری Level2 فوتسال است که پیش از این سرمربیگری تیم فوتسال مقاومت البرز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بر عهده داشته است و تیم آناصنعت پاسارگاد قم را در ۹ هفته باقی‌مانده فصل جاری لیگ برتر هدایت می‌کند. بروفه گفت: مربیگری در بادران تهران و شهرداری اردبیل در لیگ دسته اول فوتبال ایران از سوابق فرهاد کشاورز است.

وی ادامه داد: سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم، همچنین سرمربیگری در باشگاه‌هایی نظیر طرح و توسعه قزوین در لیگ برتر فوتسال و و سابقه فعالیت در شرق آسیا و کشور چین را نیز دارد. سعید قاسمی سرمربی سابق باشگاه آنا صنعت قم شب گذشته از مسؤولیت خود استعفا داد. پیش از سعید قاسمی نیز در بازی‌های اولیه فصل جاری لیگ برتر فوتسال سید وحید غیاثی سرمربیگری نماینده فوتسال قم در لیگ برتر را بر عهده داشت.

تیم آنا صنعت پاسارگاد قم هم اکنون با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.. .


بازنشر از : مهر

فوتسال

لیگ برتر فوتسال

قم


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران