محمد محمدی فرودگاه پیام سازمان هواپیمایی کشوری کرج- رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به امکانات، تجهیزات و

1401\09\23 23:45:05


فرودگاه پیام توانایی تبدیل به مرکز صادرات هوایی کشور را دارد

کرج- رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های فرودگاه پیام، این فرودگاه ظرفیت تبدیل شدن به مرکز اختصاصی (هاب) صادرات هوایی کشور را دارد.

محمد محمدی در حاشیه بازدید از غرفه فرودگاه بین‌المللی پیام در یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی کیش اظهار کرد: همجواری فرودگاه بین‌المللی پیام با تهران و نزدیکی آن به مراکز تولیدی، صنعتی و کشاورزی این فرودگاه را در ردیف امن‌ترین و مناسب‌ترین فرودگاه‌های کشور برای ترانزیت کالاها از طریق حمل و نقل هوایی قرار داده است.

وی افزود: فرودگاه بین‌المللی پیام که با هدف خدمات رسانی در بخش حمل و نقل بار هوایی (کارگو) تأسیس شده می‌تواند با تقویت بخش‌های مختلف خود به عنوان مرکزی منحصر بفرد در این بخش در کشور نقش آفرینی کند. رئیس سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد: البته با توجه به توانمندی‌های فرودگاه بین المللی پیام، این فرودگاه زمینه جذب ایرلاین‌های مسافری را نیز دارد. محمدی خاطرنشان کرد: شمار بالای جمعیت استان البرز و نزدیکی به پایتخت از جمله مزایای این فرودگاه در بخش مسافری محسوب شده که می‌تواند جایگزین مناسبی برای ترافیک فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) باشد..

.


بازنشر از : مهر

محمد محمدی

فرودگاه پیام

سازمان هواپیمایی کشوری


تولید کارتن و سفارش کارتن