اسدالله عباسی بهینه‌سازی مصرف گاز قطعی گاز استان گیلان رشت- استاندار گیلان با بی

1401\09\23 23:54:14


قطعی گاز در صورت تداوم الگوی مصرف فعلی

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه تداوم الگوی مصرف فعلی در حوزه انرژی گاز موجب قطعی آن در برخی مناطق می شود، گفت: فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته بهره وری استان گیلان با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه گاز اظهار کرد: به منظور مدیریت شرایط جوی سرد و برخورداری تمام مردم از نعمت گاز طبیعی، قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز گیلان تشکیل می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اعضای قرارگاه مدیریت جهادی مصرف گاز بیان کرد: ریاست این قرارگاه بر عهده استاندار بوده و معاونان نیز بر روند کار نظارت دارند و فرمانداران نیز ریاست قرارگاه در شهرستان‌ها را بر عهده دارند. وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه گاز و جلوگیری از هدر رفت این نعمت توسط رسانه‌ها در مدیریت شرایط مؤثر است افزود: این قرارگاه تا پایان فصل زمستان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. عباسی با بیان اینکه تداوم الگوی مصرف فعلی در حوزه انرژی گاز موجب قطعی آن در برخی مناطق می‌شود افزود: مردم مهمترین عامل در مصرف بهینه انرژی گاز هستند و باید با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی آنان را با خود همراه کنیم.

وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف توسط تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از قطعی گاز در فصل زمستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها نسبت به بررسی تأسیسات ادارات و استانداردهای لازم آنها اقدام کنند. استاندار گیلان تعطیلی واحدهای تولیدی را راهکاری غیرموثر و نامناسب برای مدیریت مصرف گاز دانست و عنوان کرد: مدیرعامل شرکت گاز گیلان حق تعطیلی هیچ واحد تولیدی بدون هماهنگی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را ندارد. وی با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی افزود: ارتقا بهره وری نیروی انسانی امری ضروری و مهم در شرایط فعلی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد..

.


بازنشر از : مهر

اسدالله عباسی

بهینه‌سازی مصرف گاز

قطعی گاز

استان گیلان


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران