روح الله سلگی استانداری مازندران احزاب ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید براین که احزاب سیاسی

1401\08\23 23:24:33


لزوم تمرکز احزاب بر اشتراکات. مشکلات با همدلی حل شدنی است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید براین که احزاب سیاسی در مسیر پیشرفت آرمانی کشور بر اشتراکات تمرکز کنند، گفت: تمرکز بر اشتراکات مارا در پیمودن مسیر پیشرفت مصمم تر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی دوشنبه شب در جلسه هم اندیشی با نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی مازندران در ساری افزود: دولت سیزدهم محصول تلاش و جدیت توده‌های مختلف مردم و حمایت اقشار دردمند جامعه است.

وی با اشاره به کارنامه دولت سیزدهم یادآورشد: دولت سیزدهم با عبور از بحران کرونا و تحریم فلج کننده، التهابات فزاینده اقتصادی و ورود به سازمان‌های هماهنگی بین المللی و نیز سخت کوشی در عمران و آبادانی رکود دار کار درشرایط ویژه است. معاون استاندار مارندران افزایش امید به زندگی را در دولت سیزدهم بیانگر ارزش تلاش‌های این دولت دانست وافزود: این دولت بدون توجه به حاشیه‌ها خدمت رسانی به مردم و حل چالش‌های اساسی کشور را هدف گرفته است. وی با اشاره به حوادث اخیر ضمن ارائه تحلیل بنیادین از رخدادهای تلخ گذشته گفت: دلارهای سعودی و رسانه لندنی برای انتقام از پیشرفت‌های خیره کننده انقلاب و مردم حامی نظام در فتنه اخیر پای کار آمدند.

این مسئول با اظهار تأسف از مرگ دختر ایرانی که واقعه‌ای تلخ و ناگوار برای همه مسئولان کشور بود افزود: فرزندان این ملت در جنگ تحمیلی برای آسودگی امینی‌ها و دیگر دختران سرزمین مقابل گلوله‌های دشمن تکه تکه شدند وامروز هم نیروهای حافظ امنیت کشور حفظ جان شهروندان را بر جان خود مقدم می‌دارند. سلگی لزوم اتحاد مستحکم احزاب و گروه‌های سیاسی حول مشترکات نظام را یادآور شد و افزود: تمرکز بر اشتراکات به جای افترا ق ها ما را در پیمودن مسیر پیشرفت و بالندگی کشور امیدوار و مصمم می‌کند. وی با اشاره به کارنامه ضعیف احزاب در کشور خاطرنشان کرد: تنها حزبی که در کشور درخشید حزب جمهوری اسلامی بود که برای هم افزایی ملی و تقویت گفتمان انقلابی در کشور تلاش کرد.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید آئینه تمام نمای برازندگی ملت و اراده‌های پرشور معنوی در مسیر پیشرفت، بالندگی و اقتدار ملی باشند. وی توجه احزاب به منافع ملی و رحجان مصالح پایدار کشور بر مصلحت اندیشی گروهی را ضروری دانست وافزود: در غلتیدن احزاب در رقابت‌های سیاسی نباید موجب فراموشی آرمان‌ها و انگیزه‌های ایمانی شود. سلگی با اشاره به وقایع اخیر و موضع گیری برخی جریانات وگروه های سیاسی افزود: متأسفانه برخی از افراد، گروه‌های مطرح، صاحبان تریبون و رسانه‌های فعال در همراهی با معاندان بیرونی و بدخواهان در حوادث اخیر کارنامه بدی از خود به جای گذاشتند.

وی اعتراض در بستر فرآیندهای قانونی را حق محترم شمرده افراد و گروه‌ها دانست وافزود: باید با تفکیک بین اعتراض و آشوبگری از بروز خسارت به سرمایه‌های معنوی و مادی کشور جلوگیری کرد. معاون استاندار مازندران با تجلیل از بصیرت و خروش میلیونی مردم مؤمن کشورمان که پروژه طراحی شده دشمنان را در فتنه اخیر ناکام کردند افزود: رمز ماندگاری و سرافرازی جمهوری اسلامی بصیرت ملت و تدابیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب است. رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: مشکلات کشور تنها در سایه همراهی و همگامی آحاد مردم ومسئولان و بدون وابستگی به بیگانگان حل شدنی است.

این مسئول استانی با اظهار رضایت از روند همگرایی مردم در مازندران خاطر نشان کرد: تعالی اندیشه‌های آرمانی کشور از مسیر وحدت ومفاهمه توده‌های مردم و پرهیز از اختلافات بی حاصل وفرصت سوز می‌گذرد.. .


بازنشر از : مهر

روح الله سلگی

استانداری مازندران

احزاب


برق و روشنایی لاله زار