غلامعلی حیدری لایحه بودجه استان چهارمحال شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است برای جذب اعتبارات بیشتر

1401\11\01 19:50:14


لزوم پیگیری افزایش اعتبارات چهارمحال و بختیاری در بودجه سال آینده

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است برای جذب اعتبارات بیشتر در حوزه ملی و استانی پیگیری های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شاهد یک اقدام نابخردانه از سوی اتحادیه اروپا در تروریست خواندن یک نهاد رسمی در کشور هستیم.

وی افزود: سپاه یک نهاد خودجوش مردمی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌وجود آمد و اقدامات بسیار مؤثری در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی داشت. استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سپاه پاسداران علاوه بر آنکه نقش بسزایی در جنگ تحمیلی و مقابله با توطئه‌های داخلی داشت، اقدام بسیار مهمی انجام داد و آن از بین بردن تروریست‌های داعشی بود. حیدری عنوان کرد: کشورهای اروپایی به‌دنبال انتقام از مردم ایران و سپاه پاسداران بودند به همین دلیل دست به این اقدام نسنجیده زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات سال ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اشاره و خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به استان در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور مطرح شد. استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به تاکید رییس جمهور به وزرا، دستگاه‌های اجرایی استان تعهدات وزراتخانه‌ها مربوطه را دنبال کنند. حیدری بیان کرد: همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور تا پایان سال جاری باشند.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

وی تاکید کرد: پیگیری‌های لازم انجام شود تا اعتبارات چهارمحال و بختیاری به‌ویژه اعتبار ملی و استانی در بودجه ۱۴۰۲ افزایشی باشد. استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اگر اعتبارات سفر ریاست جمهوری جذب نشود مثل اعتبارات سال ۱۴۰۱ که به دلیل عدم هماهنگی با برخی وزراتخانه‌های مربوطه بازگشت خورد، برگشت داده می‌شود، عدم جذب و برگشت اعتبار هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست. حیدری تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده مناقصات باقی مانده از قبل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری انجام شود، این فرایند می‌تواند در جذب بودجه و اعتبارات کمک کننده باشد.

وی افزود: چند طرح از اداره‌کل ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیازمند ماده ۲۳ است که مدیران مربوطه باید پیگیر اخذ این مجوز باشند. استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعهد مالیات امسال استان ۳ هزار میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این تعهد برای استان تا ۲ هزار میلیارد تومان کاهش یافت. حیدری عنوان کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری باید به‌دنبال ارتقا بهره‌وری با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان باشد.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال، توجه جدی به نهضت ملی مسکن، احیای کارخانه‌های راکد و… از دیگر خواسته‌ها از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری است.. .


بازنشر از : مهر

غلامعلی حیدری

لایحه بودجه

استان چهارمحال


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو